пʼятниця, 29 жовтня 2021 р.

Vol de Nuit Guerlain

 

Vol de Nuit Guerlain


   Цитуючи Екзюпері, не можу переключити увагу на іншого автора. Так, після носіння парфумів Guerlain не можу дістати інші, не цієї легендарної компанії.

   Суворість гальбануму та різкість вже не лякає, як раніше. Камфоність, димність, лікарняні ознаки розарину, липка смолистість, соковитість бергамоту. Яскравий старт швидкий та трав'янисто-масні ознаки гальбануму будуть ще довго супроводжувати розповідь "Нічного польоту". Кисло-пряно, терпко-деревно. Борошнистий, з гірчинкою запах сандалу стає вершково-солодкуватим. Взагалі, пудровість сандалу - характерна риса моєї туалетної води 2006 року, на яку я все нарікаю, що якість її не така, як першоджерело Vol de Nuit Guerlain.

   Я не мала радості познайомитися з оригінальною композицією та все ж таки і мій зразок прекрасний. Особливо чарівне квітково-тягуче, вершково-шоколадне серце. Навіть, якщо у звучанні якийсь час не вдається ідентифікувати окремі екземпляри. Та терпіння і вже помічаю гіркоту нарцисів, персикову фруктовість троянди, повітряну вершковість, свіжість жасмину з краплиною індольності.

   Так, це лише здається, що тихо та невиразно, та якщо зануритися носом у зап'ястя, то запашна рідина стає джерелом інформації. Поступово зникає скептичне відношення до перевипусків легендарних ароматів. А у якийсь момент розумію, що простір навколо мене пахне саме "Нічним польотом".

   У кінці для карамельно-амброва, солодко-ванільно-кремова, вершкова база та задоволення від ароматного супроводу.

   Мої враження про Vol de Nuit Guerlain, який я носила вчора. Сьогодні неодмінно дістану ольфакторну розповідь, натхненну Екзюпері, та вже у авторитетній концентрації - парфуми.

Немає коментарів:

Дописати коментар