неділя, 24 жовтня 2021 р.

Peut-Etre Lancome

 

Peut-Etre Lancome


      21.12.2018
   Недавно в стрічці новин відомий колекціонер Дмитро Мілютін виставив світлину з дивовижним вінтажним флаконом з невідомою для мене назвою Peut-Etre відомого бренду Lancome. Виявляється, ще є пробіли в моїй парфумерній освіті - вирішила я і запланувала ближчим часом поцікавитися цим ароматом.

   А тим часом у коробці з відливантами та пробірками вже давно знаходяться подарунки від парфумерних фей, з якими я все ніяк не познайомлюся. Час від часу згадувала все про один ірисовий аромат від Lancome і вирішила його дістати саме сьогодні.

   І ось дістаю я цю пробірку. читаю назву, а там - Peut-Etre Lancome! Просто, якийсь логічний космічний ланцюжок...

   "Може бути" чи "Можливо" - так перекладається з французької Peut-Etre. З такою назвою у 1937 році вийшов аромат у першій парфумерній колекції компанії Lancome, автором якої був Арман Петижан. Як вказують джерела, це була романтична квіткова композиція.

   У 2008 році аромат Peut-Etre перевипустили у колекції La Collection. Парфумер нової композиції - Наталі Ларсон.

   Моє перше враження, що ірис у флаконі шоколадний, а вже за мить - сухий, борошнистий, з землистістю та солодкуватим пилком.

   Солодка карамельність амбри. Кремовість, гірчинка та пухнаста ваніль.

   Peut-Etre - елегантний, витончений аромат аромат ірисової пудри.

   Реклама 1948 року                                                            Реклама 1943 року

 

Немає коментарів:

Дописати коментар