середа, 27 жовтня 2021 р.

Irisss Xerjoff

 

Irisss Xerjoff




   21.02.2020
   Ірисові композиції зазвичай витончені, делікатні, не голосні. Irisss Xerjoff, напевно, один із найбільш яскравих ароматів. Але така характеристика не із-за особливості звучання квітів чи корінців ірису - ми ж знаємо їх ніжний кремово-борошнисто-гіркувато-землистий запах. Це все - насіння моркви, яке додає парфумам глибини та насиченості. Завдяки цьому компоненту з'являється пряне, смолисто-деревне, з земляним тоном звучання.

   За солодкувато-гірко-терпким запахом на старті кислинку бергамоту та соковитість ледь чути. Можливо, якщо нанести щедро, то ознаки бадьорості будуть більш мотивуючими.

   Хоча Irisss можна розглядати як зразок композиції з насінням моркви, все ж за насиченим звучанням якої все ж вдається роздивитися і витончений голос квітів, які ще називають "веселка." Гірка борошнистість, солодкувата пильність, ледь вловима мильність, ніжна кремовість. З часом аромат ірису стає восковим. І саме таким запам'ятовується.

   Крім моркви та ірису добре чути маслянистість деревини, шоколадну димність ладану, що дає сріблясту прохолоду. Ванільну вершковість та смолистість бензоїну. Тягучу карамельність. Чіткий запах гріфелю. Та багато мускусу - солодко-пудрового, мильного та з анімалістичними ознаками. Саме велика доза якого створює враження воскових квітів.

   Я встигла у Irisss Xerjoff і закохатися, і у черговий раз розчаруватися. Ну, не те, щоб критично. Шанувальників аромату зрозуміти можу, але все ж у мене, швидше, саме сьогодні байдуже відношення.


   15.03.2019

   Я дістала якось Irisss Xerjoff з впевненістю, що це буде один із найсимпатичніших ірисів, але в той день у мене чи то не було бажання щось описувати, чи то композиція мене не надихнула. Але відпрацьована роками методичність, любов до послідовності та завзятість дали про себе знати і я зновуповернулася до аромату з такою багатообіцяючою назвою.

   Пам'ятаю минулого разу насичений запах димного бергамоту, а сьогодні, як я не прислухалася, не помітила ні найменших ознак. Замість нього отримала сухий, теплий, деревний, землистий, пряно-смолистий старт. Довго не могла охарактеризувати і визначити що саме так пахне. Та коли помітила сухий солодкуватий голос, який нагадав запах моркви, зрозуміла, що це ж її насіння.

   Далі димність ветиверу, солона карамельність, краплина помадності, пильність, тягуча вершковість. Композиція мінлива, але здалася якоюсь похмурою, в темних тонах. Виникло бажання порадити чоловіку.

   Довгоочікуваний ірис в Irisss ввібрав в себе ознаки всіх компонентів. З самого початку з впливом "моркви", потім став шоколадно-борошнисто-ладанним на смолисто-пряному деревному фоні, ще з часом кремово-вершковим.

   Можливо, я така байдужа до Irisss Xerjoff, бо всі мої думки про вчорашню посилку від Віки з моєю парфумерною мрією - Shem - el- Nessim Grossmith. Лише звичка давати ароматам відпочити з дороги мене стримує, щоб не напахнітися ним.

   Та пройшло кілька годин і Irisss все ж не просто привернув до себе увагу, а й розхвилював. З'явилося те відчуття, що важко описати, коли від парфумів прискорюється пульс та відчуваєш тремтіння. Щось подібне я відчуваю від Caron та вінтажного Guerlain. Здавалося, що іриси ожили. Реальні квіти з відчуттям шовковистості та оксамитовості. Дивовижна вершкова кремовість на фоні землистоті.

   Тілесний мускус, як приємний післясмак, та суха деревина кедру у базі.

   Концентрація парфумованої води намазом створювала враження парфумів. Можу лише здогадуватися, якщо повноцінно нанести цю рідину зі спрею, яка це буде дивовижна краса.

Немає коментарів:

Дописати коментар