неділя, 3 жовтня 2021 р.

Alizee Detaille

 

Alizee Detaille


   30.10.2018
   Чи любите ви запах пудри так, як люблю його я? Дуже шкода, що серед класифікації ароматів не має такої групи - пудрові. Запах пудри з'являється завдяки вдалому поєднанню певних компонентів. Всі композиції, які мають таке звучання, різняться між собою. Одні невагомі і пухнасті, другі - щільні солодкі, ще бувають гірко-квіткові чи мигдалево-вершкові... Бувають дуже різні, але у всіх є той манкий запах, що характеризується особливою жіночністю, нагадує про косметику та театр.

   Думаю, вже час і мені почати на одну поличку у шафі ставити пудрові композиції так як улюбленців є багато. До списку таких потрапила і Alizee Detaille.

   Alizee - ніжна, повітряна, невагома, гіркувата, суха розсипчаста пудра.

   При першому нанесенні нагадує щось добре знайоме, але не вдається відразу зрозуміти...

   Кисло-терпко-гіркий цитрусовий старт. Кремово-помадна з трав'янистою гірчинкою фіалка. І хоча я не помічаю запаху ірису, але розумію, що парфуми мені нагадують Метеорити Герлен. Щоправда, паралельний затест не підтвердив цю подібність.

   Без характерної яскравості лікарсько-бальзамічний іланг-іланг. А ось нарцис - дивовижно реалістичний. Його трав'янисто-гіркий голос тихий, але настільки виразний, що уявляю живі квіти з тендітними пелюстками та соковиті стебла.

   Солодкувато-гіркий запах деревини сандалу. Хоча його помітно з самого початку та з часом підсилюється, створює фон. Мені здається, що саме він є основним компонентом у Alizee і цим дуже нагадує Samsara Guerlain.

   Невагома гірко-квіткова пудровість з часом стає щільною, солодко-вершковою, а потім, ближче до бази знову набуває гіркого звучання.

   Alizee Detaille - витончений, романтично-мрійливий аромат. Аромат для доброї феї чи Попелюшки, гарно буде на нареченій чи юній актрисі. Напевно, це найніжніший аромат пудри, який я зустрічала.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар