неділя, 3 жовтня 2021 р.

Boy Chanel Chanel

 

Boy Chanel Chanel


   26.09.2018
   Хоча я давно знайома з Boy Chanel, кожного разу мені потрібний час налаштуватися, звикнути до аромату. І перше "не моє" поступово змінюється на "більш-менш", а з часом і на "О! Зовсім інша справа!" Так було і сьогодні.

   Колючість цитрусів та більше всього шершавої лаванди. Прохолода, гірко-трав'яниста камфорність. Карамельна вершковість додає м'якості та округлості.

   Смолистість та димність, які не встигли ще з'явитися, перебиває запах чи то флердоранжу чи неролі. То чую медову квітковість, то цитрусово-деревну мильність.

   Мускус один із діючих компонентів в композиції. то він з терпкістю, то з мильністю, то маслянисто-анімалістичний.

   Сандал з делікатною гірчинкою, який нагадав мені Liu Gerlain, змінюється смолистою деревиною.

   Приємним моментом є поява аромату помадної троянди.

   В пам'яті Boy Chanel залишиться лавандово-анімалістично-сандаловим.

   У мене є звичка терпеливо дочитати книгу чи додивитися фільм, якщо початок здається не дуже цікавим чи не моїм. З ароматами та ж історія, завжди намагаюся уважніше роздивитися і зрозуміти. Але залишається часто якась відчуженість і полегшення, що все скінчилося. Ось з Boy у мене саме так.

Немає коментарів:

Дописати коментар