вівторок, 26 жовтня 2021 р.

Bal à Versailles Jean Desprez

 

Bal à Versailles Jean Desprez


   8.01.2019
    Солодко-смолисто і надто анімалістично!. І прекрасно! Насичена багата композиція, яка відразу викликає в уяві ложу в театрі, в якій сидить знатна дама в перуці та щедро присипана пудрою. Або в мить інша асоціація, але теж на театральну тему, - Важка оксамитова гаптована золотом червона завіса на сцені, за якою готується до вистави актриса в стилізованому під історичний одяг костюмі.

   Однозначно хочеться чхати від пилюки чи то від товстого шару історії і продовжувати вдихати цей яскравий аромат.

   У Bal à Versailles Jean Desprez стільки всього і одночасно: і розкіш, і пристрасть, і театральність, і святковість.

   В варіанті eau de cologne, який у мене є, дуже виразна анімалістичність з самого початку. Медово-терпкий запах цибетину колючий і проникливий, але він не злякає поціновувачів ароматів. Анімалістичне тепло приємно зігріває, створюючи щільну оболонку.

   Другий компонент, який привертає мою увагу, - гірко-пряний,трав'янисто-м'ятний, камфорний, з запахом деревини та бальзамічності розмарин. Чудовий, освіжаючий та збуджуючий запах!

   Коли з Bal à Versailles ближче познайомилась, то враження стають дещо іншими - аромат не такий вже театральний і перебільшений. Звичайно, запах цибетину головний, але за ним помічаю і солодкість апельсинів-мандаринів, і терпку свіжість розтертого листя смородини, і чисте звучання неролі, і мильність, і льодяниковість, і смолистість пачулі, і медово-фруктовий жасмин.

   Аромат помадної троянди змішується з густою вершковістю бензоїну, доповнюється пухкою ваніллю. Все це на фоні сухої пряно-гіркої шкіри звучить спокусливо і урочисто. Кажуть, що у складі композиції аж три сорти троянди: болгарська, анатолійська та майська. А всього використав парфумер біля 350 компонентів!!!!!

   Димність додає загадковості, ірис пудровості, ветивер - землистості. Як шкода, що мій ніс не вміє вирізняти 300 компонентів!

   З часом Bal à Versailles стає все жіночнішим, та романтичним назвати не можу. Кремовим, мильно-мускусним, зі згадкою про яскраву анімалістичність.

   Вперше Bal à Versailles Jean Desprez у мене з'явився на початку мого захоплення колекціонуванням ароматів. Здається, пляшка коштувала якихось 20$. Це був не дуже зручний об'ємний 100 мл флакон, хоча гарний, як мені здавалося, у золотій коробці. На флаконі - живопис Фрагонара.

Це мій флакон в далекому 2011 році

   З часом я придбала краплину парфумів, які запам'яталися мені як жасминово-трояндові чуттєві і ніжні. Здається, у мене вони ще є і тому можу відновити враження.

   А цю пробірку мені подарувала парфумерна фея Тетяна. Я все відкладала знайомстсво на потім, так як за гучною анімалістичністю більше нічого не помічала.

   На фото зверху флакон господині і відноситься від до 1960-1970 років випуску.

   Сьогодні, надихнувшись цією розкішною ретро-композицією я вирішила поринути в історію і знайти інформацію щодо створення Bal à Versailles Jean Desprez, але стикнулася з міфами та неконкретними даними. Маючи обмежений час вирішила відкласти розшуки на потім.

   Залишу лише кілька нотаток на майбутнє: в своєму блозі "Будуар Клеопатри" Грейс Хаммер пише, що Bal à Versailles був створений Jean Desprez виключно для косметичної компанії Daggett & Ramsdell. Протягом багатьох років (з 1962 року) композиція страждала від реформувань, а також належала багатьом компаніям.

   Пишуть, що "Бал в Версалі" був улюбленим ароматом Майкла Джексона, королеви Єлизавети (щось мені не віриться!), Джоан Коллінз, Елізабет Тейлор, Жаклін Кеннеді. Про Bal à Versailles Jean Desprez і Майкла Джексона є ціла стаття в журналі Social Affairs Magazine.

Фото з Інтернету

 

Немає коментарів:

Дописати коментар