середа, 27 жовтня 2021 р.

L'Instant Magic Guerlain

 

L'Instant Magic Guerlain



   22.03.2019
   Солодко-гірко-вершковий запах мигдалю, розбавлений яскравими нюансами анісу. Цитрусова кислинка та терпкість бергамоту помітні, але не такі соковиті і насичені, як в нішевих композиціях.

   Суха солодка ваніль та смолиста деревина чергується зі свіжістю та прохолодою. Лікерно-фруктова троянда, кремова фіалка та ще щось терпкувато-мускусне.

   Якби я знала, що колись так зацікавлюся ірисовими ароматами, то лишила би мініатюру L'Instant Magic Guerlain у себе, а не подарувала кумі. Хоча не шкодую, бо моя подруга щиро раділа і насолоджувалася композицією, а я, швидше всього, не носила, а так, час від часу спостерігала б лише.

   Ірис у L'Instant Magic абсолютно із іншої компанії, ніж ті, що були у мене останнім часом. Він помадний, перебільшено голосний, святковий, ніби прикрашений чимось, наприклад, боа, і з надмірним макіяжем, від якого я вже відвикла, одягнений у вечірню сукню. Грає вершковими, трав'янистими, солодкувато-морквяними відтінками, але не помітити солодко-цукерочного впливу мигдалю не можливо, а з часом з'явиться смолисто-гіркуватий дует ірису та тонка бобів.

   Такий собі гурманський пухнасто-пудровий ірис - солодко-мигдалевий, смолисто-вершковий, позитивний, повнотілий, щасливий.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар