вівторок, 26 жовтня 2021 р.

Shalimar Guerlain

 

Shalimar Guerlain


   19.01.2019
   Коли я вчора планувала на сьогодні Shalimar Guerlain в концентрації парфум, не була впевнена, що не передумаю. І не передумала. І навіть отримала комплімент і купу запитань. Але враження у мене самої стримані, хоча абсолютно не негативні.

  Отже, парфуми 1993 року. Розпочинається соковитим, димним, з маслянистістю бергамотом та яскравими солодкими льодяниковими цитрусами.

   Майже з самого початку помітно маслянисту анімалістичність з відтінками шкіри та помади.

   Смолиста димність та солона карамельність. Як не дивно, я довго не чую нав'язливої ванілі, а коли згодом з'явиться, то буде солодко-деревною.

   Сололодкувато-пряно-бальзамний, теплий запах опопонаксу додає смолистої пудровості.

   Квіткове серце - помадно-лікерно-трояндове зі сполохами фруктового жасмину.

   Тягучу вершковість тонка бобів, чесно признаюся, терпіла.

   Shalimar мене не напружував, не турбував, час від часу привертав увагу, але чогось особливого не помітила, тому враження такі сухі та не емоційні.

   Більше всього мені подобається 2х мл флакончик - мініатюрний "фонтан" з притертою синьою пробкою. Шкода, що я все не можу його сфотографувати.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар