неділя, 24 жовтня 2021 р.

Estee Estée Lauder

 

Estee Estée Lauder


   8.12.2018
   Мій дім наповнений квітами і щоб органічно себе серед них відчувати, потрібно нанести саме квітковий аромат. Є одні парфуми у моїй колекції, які мене ваблять своєю яскравістю та харизмою і одночасно лякають і тому все не можу наважитися їх носити. Щоразу все закінчується лише розгляданням флакончика (причому не рідного). Відкриваю кришталеву пробку, вдихаю насичений, густий аромат і духу не вистачає нанести на шкіру. А рідина тим часом випаровується, як не прикро.

   А сьогодні я це зробила і Estee Estée Lauder - аромат дня.

   Мені ці парфуми подарувала колекціонер із США, переливши рідину у чужий флакончик. І навіть точної назви аромату я не пам'ятаю. Біля Estee має бути ще одне слово, так як це фланкер для бестселера.

   Маслянисті густі альдегіди з самого початку, напевно, найбільше і лякають. За пряністю та кислинкою коріандру та терпкою шипровістю вловлюється присутність хижака.

   Квіткова свіжість, медова терпкість, фруктова солодкість - це, якщо в двох словах описати те, що відбувається. А розкривається аромат повільно, довго, багатошарово, поступово додаючи нові емоції та відтінки. Можливо і не кілометровий шлейф, але затьмарить модні композиції своїм живим звучанням.

   На фоні соковитої зелені величезні білосніжні лілії з п'янким солодкуватим ароматом.

   Помадно-персиковий запах троянди доповнюється весняними акордами конвалій. Промайнула свіжість жасмину, слідом - насичений солодкий іланг-іланг.

   Маслянистий солодкуватий запах деревини кедру доповнюють колючість моху, відтінки сухої кори, камфорність, вологість землі. Ментольна прохолода ранкового туману великими краплинами осідає на пелюстках. З часом деревина стане солодкувато-ванільною, оксамитовою.

   Індольність не псує квітково-мшисту гармонію, навпаки, додає емоційності та хвилювання, підсилює харизматичність.

   В Estee Estée Lauder я знаходжу багато знайомих композицій: і вінтажних, і нішевих. Спочатку мені здалося, що парфуми більше цікаві для спостереження, та я з задоволенням буду таке носити тепер, страх пройшов.

   Тоді давно, коли я отримала посилку із США, краплини Estee розлилися і ароматом пропахла вся коробка. Її можна було виставити в кімнаті, як ароматизатор повітря, та я у ній відправила комусь парфумерне замовлення. І отримала купу запитань, що за такі чудові парфуми, і палке прохання поділитися ними.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар