середа, 27 жовтня 2021 р.

Iris 2008 Odori

 

Iris 2008 Odori


 
   22.02.2020
   У Iris 2008 Odori у центрі уваги фруктовий ірис з лагідним кремово-вершковим ароматом, який доповнюють помадність фіалки, пухка ванільність, тягуча карамельність та шоколадність амбри.

   На шкірі здається, що тиха пряна солодкуватість анісу, яка додає дитячої грайливості та усміхненості, а в шлейфі, навпаки, дуже добре помітні ці ознаки.

   Сьогодні мені уявляються карамелізовані пелюстки квітів, але дуже соковиті при розрізі.

   І хоч настрій у мене видався стриманий і не вдається бути красномовною, як минулого разу, коли описувала Iris 2008 Odori, я провела гарно час у компанії з цією ірисовою ніжністю.


   3.03.2019
   Позаминулого літа у магазині Дмитра Мілютіна я познайомилася з Iris 2008 Odori і з того часу втратила спокій. Тоді мені здалося, що це найкращий ірисовий аромат. Видно, за 1,5 роки багато чого змінилося і досвід ірисових ароматів також, бо підтвердити своє захоплення не можу, хоча дуже гармонійно, витончено, красиво.

   Поки я квапилася розшукати Iris 2008, італійська компанія Odori композицію перестала випускати і сам ароматичний проект італійського парфумера Enzo Galardi отримав нове життя у Profumo di Firenze без слова Odori. У 2018 році у них вийшла композиція Iris з абсолютно новим складом. Цікаво, хтось знайомий з цим флорентійським ірисом?

   А я поки що знайомлюся з випуском Iris 2008 Odori.

   Вологий запах ірису з карамельно-кремовими нюансами стає сухим, борошнистим, солодкувато-пудровим і невагомим. Землиста гірчинка та тиха пряність поступово розсіюються. Тихий, реалістичний запах ірисів, як це є у природі. Потрібно довго вдихати аромат квітки, щоб розрізнити відтінки, але коли надихаєшся вдосталь, починаєш відрізняти його найтонші витончені нюанси.

   Ось і в Iris 2008 Odori я поступово починаю відрізняти фруктові ознаки. Раптом запахло кислуватою вишнею - це так, напевно, кокетничає геліотроп.

   Пряно-солодкуватий аніс мені на мить нагадує L'Heure Bleue Guerlain сучасну Eau de Parfum. Потім знаходжу подібні ознаки з La Pausa Chanel.

   Здається, що аромат зникає, як це часто буває з ірисовими композиціями. Та це помилкове враження. Iris живе , випромінює тихе солодкувато-квітково-кремовий аромат. Асоціюється з доглянутою шкірою без шару тонального крему, а від пудри лише вишуканий та витончений запах.

Немає коментарів:

Дописати коментар