неділя, 24 жовтня 2021 р.

Oud Elite Pure White

 

Oud Elite Pure White



   6.12.2019
   Вже не знаю скільки часу лежить не поміченою одна пробірка з назвою Oud Elite Pure White, яку мені подарувала фея Лєра. Чомусь захотілося сьогодні її відкрити і, вдихнувши аромат, я вже не змогла відкласти.

   Парфумерний бренд Oud Elit із Саудівської Аравії створює аромати на основі уду. Я не шанувальник як східної парфумерії так і деревини уду в ній, але ця композиція мені дуже сподобалася. Як не дивно, я не знайшла абсолютно ніякої інформації про цю компанію і жодного фото з флаконом Pure White.

   А аромат прекрасний - легкий, рухливий, живий, повітряний. При цьому об'ємний і глибокий.

   З самого початку солодка м'якіть персика, екзотичні соковиті фрукти та легкий приємний смак жвачки. Поступово це звучання доповнюється делікатною смолистістю, ненав'язливою камфорністю. Прозора пряність і присмак солі. Суха деревина, зігріта сонцем, з часом стає все виразнішою. Чітко видно пористий рельєф, розтріскану кору, сухі гілки. Непомітно з'являється маслянисто-анімалістичний підтон. І не впізнати дорогоцінну деревину уду не можливо! Але звучання таке оксамитове і обволікаюче, що хочеться ним насолоджуватися чим довше.

   З часом аромат стає димним та землистим, але та манка фруктовість, що була найвиразнішою в самому початку, все ж відчувається. Додам ще про присутню пухнасту ванільність, а ось база пряно-деревна.

   Як ніколи раніше, я розумію вираз про магію та таємничість сходу!!!

Oud Elite в Dubai Mall

Немає коментарів:

Дописати коментар