вівторок, 26 жовтня 2021 р.

Kouros Yves Saint Laurent

 

Kouros Yves Saint Laurent


   24.01.2019
   Продовжуючи тему мускусів, дістала Kouros Yves Saint Laurent, щоб мати яскравішу картину та відновити свої враження. Трохи лячно, бо я не прихильниця брутальності та ще й маскулинної, а чомусь саме так заявив про себе аромат вчора ввечері. Я навіть вирішила повернути флакон на поличку та цікавість перемогла страх. На всякий випадок приготувалася отримати антикомпліменти.

   Вибух альдегідів, терпкості та суворості шавлії. Десь на другому плані кислинка та димність бергамоту. Димна деревина та пряність з камфорністю. І запах мускусу, такого , який пахне чистим "до скрипоти" тілом, і уявляється мені щільним, матового білого кольору.

   Повільно з'являється солодкість та гіркувата трав'янистість полину не дозволяє їй активно про себе заявити. Хоча в шлейфі помітно саме медовість. І навіть на пристрасне опитування чоловіка "чим пахне?"" отримала відповідь "чимось солодким". І ні слова про щось неприємне, як то була реакція на парфумами Alessandro Gualtieri. Це надало мені впевненості і я замість запланованого одного пшику під волосся повноцінно напахнілася.

   Чи то я адаптувалася швидко, чи аромат став з часом врівноваженим, коли затихли лікарські особливості шавлії. Приємна солодкувата цитрусовість та запах чистого тіла. "Як толерантно!" - подумала я. І в цю ж мить на м'яких лапках з'явилася цивета зі своїм характерним, але ледь вловимим, стриманим маслянистим духом.

   Смолистість пачулі та прілість листя. Солодко-бальзамічна борошнистість кориці, як ніколи, була доречною і приємною. Щось невловиме жіночо-солідарне мені здалося в її голосі. Згодом і вершкова тягучість тонка бобів додала м'якості.

   Та мускус періодично з'являвся і викликав різні фантазії. Наприклад, після морозної вулиці в теплому приміщенні чути було запах шерсті тварини, а коли навпаки - то мерещився брудний піт. Але це все звучало так приглушено, що "роздивитися" здатні були не всі. Моє оточення точно нічого дивного не помітило і не прокоментувало.

   В якийсь момент я потрапила у "ароматно-жасминовий коридор". Не відразу зрозуміла, що ці запахи лунають від мене. Жасминовий шлейф розвивався не лише слідом за мною, а й витанцьовував попереду, справляючи незабутнє враження. Ось яка буває винагорода за сміливість!

   Мій експеримент з Kouros Yves Saint Laurent не просто вдався, а й збагатив ольфакторними враженнями та досвідом. Минулого разу композиція мені здалася такою: Kouros Yves Saint Laurent .

 


Немає коментарів:

Дописати коментар