середа, 27 жовтня 2021 р.

Joyann Profumi di Pantelleria

 

Joyann Profumi di Pantelleria


   1.09.2019
   Joyann - це старовинне жіноче ім'я. Парфумер Maurizio Cerizza називає ним парфуми для Profumi di Pantelleria і асоціює з квіткою. І, логічно, що композиція яскраво-квіткова, легка, життєрадісна. Саме таким ароматом я зустрічаю весну!

   Joyann одночасно здається мені добре знайомою, десь з дитинства, і в той же час ні. Медово-солодко-гірка, п'янка і запашна, лікерно-помадна.

   Гіркий, з зеленими нюансами, індольністю, а потім мильністю нарцис. Його портрет живий та реалістичний, в яскравих кольорах, як і портрети всіх інших учасників композиції. Кожен з них по черзі є солістом ароматного дійства.

   Прохолодне повітря та солоний присмак моря викликають мрії про далекий острів Пантеллерію в Італії.

   Надихаючий та життєстверджуючий насичений запах зелені, свіжоскошеної трави та соковитих стебел змінюється дивним солодко-вершково-квітковим ароматом. Інколи здається, що пахне виноградом. Цей запах ідентифікую, як запах гліцинії. Одне із моїх палких бажань - побачити фіолетово-лавандові "водоспади" цих квітів, які нагадують акацію. Мала радість милуватися лише поодинокими суцвіттями цих квітів.

   Інколи мені здається, що чую дуже реалістичний запах бузку.

   Далі - індольний, розбещений жасмин з медово-солодко-фруктовим звучанням.

   Фон створюють землисті сирі пачулі, солодкувато-смолисті, з запахом прілого листя.

   Joyann Profumi di Pantelleria - гірко-солодко-квітково-медова. Я вже це говорила? Так, хочу повторити і підкреслити. Зелено-акватична, як мрія про літо. Мигдалево-солодка, як усмішка. Індольно-провокуюча і легковажна.

   Joyann Profumi di Pantelleria - постійно різна. Від першого мого враження, що це смачний солодко-кремовий мигдалевий аромат, не залишилось і сліду. Помилково було б стверджувати, що це історія про одну конкретну квітку, хіба що це така дивна квітка, яка поєднує в своєму ароматі відтінки знайомих нам рослин. Незмінним є факт, що все таки нагадує мені щось добре знайоме і все більше і більше подобається.

   Віка, дуже дякую за цей дивний подарунок і можливість відкрити нову парфумерну історію. Підозрюю, що у Profumi di Pantelleria є багато цікавого.

 

 




Немає коментарів:

Дописати коментар