субота, 16 жовтня 2021 р.

Sheliane Detaille

 

Sheliane Detaille


  01.11.2018
   Останню квіткову історію зі східною назвою Sheliane (з перекладом я так і не розібралася) компанії Detaille я залишила на десерт, так як при першому знайомстві композиція мені сподобалась найбільше.

   Медовий жасмин, обганяючи пряні компоненти, виривається на волю. Напевно, сам тому я і звернула увагу на Sheliane.

   Терпко, гірко, мускусно, камфорно, кислувато - цілий набір відтінків спецій, від яких стає гаряче і лоскоче ніс.

   Пряне оксамитове звучання доповнюється солодкістю духмяного апельсину. Здалося, що композиція почне рухатися у сторону Opium YSL, але лікарсько-бальзамічний голос іланг-ілангу змінив плани. Та ще й густа карамельно-солоно-анімалістично-шоколадна амбровість заполонила простір. Чи то мені здається, чи то я реально чую подібність Coco Chanel, саме тої, що у вінтажному варіанті. Але на відміну від Коко Sheliane не такий безумний, більш врівноважений і округлий. Та база, особисто мені, більше подобається у Шанель.

   У квітковому серці присутня не дуже виразна, але гарна помадна троянда з фруктовим ароматом та ще тихіший гірко-борошнистий ірис.

   Смолиста густа вершковість бензоїну то трохи димна, то тягуча солодко-лікерна.

   Терпко-солодка медовість лабдануму на сухому деревному тлі поступово змінюється ніжною мускосністю з ознаками тілесності та чуттєвості.

   Солодка, без приторності ваніль поступово стає шершавою з деревним підтоном.

   Солодкий запах пачулі з відтінком прілого листя. В останні теплі сонячні осінні дні саме так пахне у парку.

   Sheliane Detaille - пряно-терпкий, смолисто-вершково-тягучий, солодко-медово-квітковий аромат на фоні сухої деревини та прілого листя, оповитий гіркуватим димом. Багатогранний та мінливий. Яскравий, у стилі 80 років.

   Як не дивно, при ближчому знайомстві Sheliane я би поставила останнім у списку жіночих композицій Detaille. Мені більше до вподоби солодко-пухнаста, квітково-фруктова, сонячна Sofia чи витончена, романтично-мрійлива Alizee.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар