неділя, 3 жовтня 2021 р.

Absolute Aphrodisiac Initio Parfums Prives

 

Absolute Aphrodisiac Initio Parfums Prives


   26.12.2018
   Одночасно пахне жасмином, шкірою і анімалікою. Ще - шоколадною амбровістю. Але головне - не ваніллю, а саме її одну я чула із флакону.

   Сьогодні у Absolute Aphrodisiac Initio Parfums Prives запах шкіри делікатний, приглушений, без брутальності. Для дівчаток. Чомусь захотілося добавити - для "мажорних дівчаток", коли запах шкіри змішався з солодкою ваніллю. Все ж вона з'явилася! Та солодкість не встигла набриднути, врятували димність і пряність. Хоча липкість присутня...

   Але не можу не приховати відчуття розчарування. Ще не складу до купи враження, але здається, що обманули. Можливо, із-за моїх яскравих перших емоцій, коли я вперше познайомилася з High Frequency Initio Parfums Prives.

   Відсутність глибини і "справжності". Це мені нагадало гарну на вигляд синтетичну тканину, але не дуже приємну до тіла. Чесно, захотілося змити. Можливо, це тимчасово? Минулого ж разу було не так.

   27.09.2018
   Недавно я розповідала про Arabesque The Merchant of Venice, що довго боялася яскравого та голосного звучання, а дочекавшись прохолоди, дала можливість аромату розкритися органічно і багатогранно. Точно така ж історія вийшла з Absolute Aphrodisiac Initio Parfums Prives, який здався мені надто щільним, насиченим і винятково синтетичним, за це я його відставила у сторону і, як виявилося, навіть забула про існування. Перебираючи флакончики вчора ввечері, знайшла, нанесла і дуже здивувалася. Дивуюся до цього часу, що абсолютно хибне враження мала про аромат.

   Як виявилося, Absolute Aphrodisiac невагомий, майже прозорий, витончений та вселяючий симпатію, не зважаючи на зміст, що натякає на брутальність.

   Здається, Absolute Aphrodisiac розчиняється у повітрі, залишаючи лише згадку про себе у вигляді манкого шлейфу, в якому вдається то роздивитися кришталевий аромат жасмину, то карамельно-кремовий амбри. Але все по черзі.

   Терпко-пряно-зелено-квітковий початок у Absolute Aphrodisiac зі свіжістю та солодкуватістю. Інколи здається, що я чітко чую аромат жасмину, іншим разом - лише його марево.

   Масляниста анімалістичність касторіуму і гіркий запах шкіри. Пряно-помадно, медово.

   Карамельно-солона амбровість, яка поступово змінюється солодкувато-деревною ваніллю, але абсолютно не нав'язливо чи приторно. Мильний мускус без "брудних" нюансів. Ось, здається, і все.

   Особисто мені дуже сподобалося спостерігати за мінливий, живим та довгим шлейфом, потрапляти у його ароматний "хвіст". На шкірі не вистачало чогось, що викликає хвилювання.

   Мені подобається дуже, коли асоціації співпадають з назвою аромату, коли вдається відчути певні нюанси, вловити ідею. Але від назви композицій на тему сексуально-еротичних фантазій я, власне, нічого не очікую, вважаю це, швидше, маркетинговим прийомом. Відразу пригадався Seminalis Orto Parisi. Так я і не сподівалася, що Absolute Aphrodisiac буде саме абсолютним афродизіаком. Не знаю, яка реакція була у оточуючих, але в композиції нічого такого не помітила, хоча всі компоненти, які чітко прозвучали, саме із  "тієї опери". Можливо, наступного разу враження будуть іншими.

Немає коментарів:

Дописати коментар