середа, 27 жовтня 2021 р.

More Shiseido

 

More Shiseido



   24.02.2019
   Помадні альдегіди , які нагадують вінтажну Chanel №5. Апетитна солодкувата фруктовість та слідом мильність. Вершкова кремовість та ірисова борошнистість.

   Як дивно, що така краса, як More Shiseido, коштує копійки! І це всього концентрація cologne!

   Запах солодкуватої деревини кедру, на фоні якого з запізненням з'являється кислувато-цитрусова квітковість неролі.

   Смолисто-вершково-карамельний бензоїн несподівано змінив солодкувато-трав'янистий аромат бузку, а слідом - льодяниковість іланг-ілангу. Густа помадність фруктової троянди була останньою краплиною, щоб я остаточно закохалася у аромат. Тому що не можливо не захопитися такою чистою квітковою красою, без понтів та голосних лозунгів, яка звучить природно, зрозуміло, органічно і при цьому складно.

   Не з першого разу я почула маслянисто-анімалістичні ознаки мускусу.

   Композиція More Shiseido вперше була випущена у 1970 роках (parfum та edc), а у 2000 році перевипущена лише у концентрації cologne. Мій зразок від Тетяни 2009 року і мене цей факт трохи здивував, так як я була впевнена, що це якісний вінтаж.

   More Shiseido часто порівнюють з Vega Guerlain та я особисто знаходжу більше подібностей з Liu Guerlain, але без деревини сандалу. Ще дозволю собі не погодитися з сайтом Фрагрантика, на якому вказують, що аромат входить у квітково-зелену групу. На мій погляд, це виразна квітково-альдегідна композиція.

   Аромати Shiseido - це скарб для любителя ароматів та колекціонера, особливо, для початківця, у якого не має коштів на дорогі бренди. У ароматах Shiseido прекрасне чисте звучання, гармонія, історія та вишукана естетика. Друзі, не поспішайте витрачати кошти на те, що бурхливо обговорюють і красномовно рекламують продавці парфумерії. Є багато якісного та добротного, про що не пишуть у групах.

Варіанти флаконів та упаковок More Shiseido:

   На світлині у лівому куті зверху флакон Тетяни і моя розповідь саме про рідину з нього. Всі інші фото з Інтернету різних колекціонерів та продавців на аукціонах.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар