неділя, 3 жовтня 2021 р.

Italian Angel O'Driu

 

Italian Angel O'Driu


      30.12.2018
     Розштовхуючи гірко-деревні та димні атоми ветиверу на передній план хоче вийти шоколадно-кавовий запах абсолютно без солодкості. Вірніше, солодкість теж є, але вона така делікатна і мила, швидше всього фруктова. В повітрі доза цієї фруктовості значно більша - і здається трохи дивно, що від такого гіркого звучання на шкірі лунає легкий апетитний шлейф.

   В шоколадно-кавовій палітрі я так і не розібралася. То здається, це великий шматок гіркого шоколаду. У мене є тітка, яка колись працювала на кондитерській фабриці і приносила звідти шоколад цілими брилами (як масло чи сир). "У нас цього шоколаду - завались" - сказав би герой мультфільму. Так ось під впливом Italian Angel O'Driu я відразу пригадала ці величезні шматки шоколаду, які мені чомусь не здавалися апетитними, але думаю, що в порівнянні з тим, що продається в магазинах, були якісними.

   Я все збираюся відмовитися від цукру. Звикнути до гіркої кави може допомогти її запах. Та в цю порцію додали ще й спецій, думаю. Тому запах кави не лише апетитно пахне, а ще й пікантно.

   Кремова вершковість пом'якшує гіркоту і Italian Angel перетворюється на цукерку в шоколадно-помадній глазурі з коньячною начинкою. Та в коробці є і цукерки, якими можна і дітлахів пригостити - вершково-шоколадні з фруктовим наповнювачем. І Ангел стає милим і пухнастим, майже в традиційному розумінні цього слова.

   Я дуже рада знайомству з ароматами Angelo Orazio Pregoni, хоча жагучого бажання придбати у колекцію повноцінних флаконів і не виникло. По-хорошому заздрю любителям парфумерії, які зустрічалися у Києві з парфумером, відчули його енергетику не лише у ароматній формі.

   Від мого першого враження про Italian Angel O'Driu не залишилося і сліду та й в Satyricon (Satyricon) я майже закохалася. Це було цікаве ароматне відкриття у 2018 році.

 
   20.10.2018
    Для кращого сприйняття Satyricon O'Driu вчора я вирішила одночасно з аналізом аромату подивитися фільм Фелліні. Не вийшло так, як планувала, та з запізненням все ж долучилася до фантастичного світу видатного кінорежисера. З фільмом вийшло дещо подібно, як з ароматом Прегоні. Спочатку було важко налаштуватися і сприймати цей арт-хаус, але непомітно адаптувалася і навіть отримала естетичне задоволення. Мушу зауважити, що парфумерна композиція в порівнянні з фільмом Фелліні - романтична історія.

   Чи то зловивши безумний настрій Сатирикону, чи то потрапивши під вплив аромату Прегоні, рука сама потягнулася за новою композицією - Italian Angel O'Driu. І протягом дня виникла купа думок про мистецтво, творість, талант, натхнення і т.п. Коли розглядати все в комплексі, сприйняття тоді значно глибше, значиміше. В якійсь мірі ці роздуми навіть стимулювали мій робочий процес. Та повернуся все ж до аромату.

   Отже, Italian Angel. Ще повільніше, ніж до Satyricon, у мене з'явилася симпатія до композиції. Ще більше часу потрібно було, щоб "побачити" гармонію у, на перший погляд, хаотичному звучані окремих звуків.

   Несолодка ваніль на фоні деревини доповнюється борошнистим ароматом какао бобів, але за мить заполонив простір землистий, сухий, трохи солодкуватий, з димністю запах ветиверу.

   Суха деревина повільно запудрюється. Аромат стає апетитно солодким, шоколадно-помадним. Ніби від ковтка алкоголю, з'являються приємне відчуття тепла. Терпкість, бальзамічність, димність. Пухка ваніль чомусь нагадує пір'я і в такому образі та ще й без кондитерської приторності вона мені симпатична.

   В уяві Прегоні, звичайно, ангел не може виглядати традиційно цнотливим. Італійський Ангел - гурман. Він любитель ароматної кави, запашного тютюну та міцного рому зі шлейфом романтики. Ангел жартун,  добряк та мрійник. 

 

 

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар