вівторок, 26 жовтня 2021 р.

Clair de Musc Serge Luten

 

Clair de Musc Serge Luten


   22.01.2019
   Вже пройшли ті часи, коли я з нетерпінням очікувала ароматну посилку, летіла за нею на пошту, з тремтінням в руках розкривала. Зараз, наприклад, не лише на пошті лежать рідкісні парфуми Lavande Guerlain та таке бажане мило Mitsouko, а й флакон Clair de Musc Serge Luten простояв у шафі більше року, а я так ні разу і не дістала його.

   Мускусний настрій надихнув дістати композицію Світлий (Ясний) Мускус і знайомство з нею виявилося для мене приємним відкриттям. Думаю, що все трапилося вчасно, раніше я б не змогла оцінити витонченість та делікатну красу аромату.

   Пухнасті хмари мускусу в оточенні ніжних гіркувато-борошнистих ірисів і обов'язково білого кольору. Невагомо і прозоро. Це запах чистоти і довіри.

   Тиха фруктовість доповнює квітковість та мерехтливу пудровість.

   Далі слова не мають такої сили, щоб передати витонченість Clair de Musc.

   Аромат світлий і теплий. Непомітний і одночасно не залишаючий ні на хвилину. Крім того, що пудровий, сухий, кремовий, інколи липкуватий і навіть альдегідний.

   Clair de Musc мені нагадує гель для душу Chanel №5, а точніше запах тіла після використання цього засобу.

   Це лише здається, що композиція не розвивається. Потрібно налаштуватися на особливу частоту звучання, тому що Clair de Musc це лише натяки, напівтони та шепіт.

   Наприклад, я виділяю ще запах резини, але не в поганому розумінні, так інколи проявляє себе сандал. Ще чую солодкість ванілі, помадність троянди, вершковість.

   Друга частина композиції - ірисова історія на фоні чисто-мильного мускусу: гірко-пудрова, то борошнисто-суха, то навіть землисто-волога, то пряно-замшева.

   Напевно, Clair de Musc Serge Luten один із найніжніших та найчистіших ароматів, які я зустрічала. Це парфуми для ангелів.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар