середа, 27 жовтня 2021 р.

L'Heure Bleue Guerlain Eau de Parfum

 

L'Heure Bleue Guerlain Eau de Parfum




   4.03.2019
   Згадала вчора про сучасну парфумовану воду L'Heure Bleue Guerlain та прийшла до висновку, що не має огляду до цього часу. З тієї миті, як у мене з'явилися вінтажні парфуми, я втратила інтерес до випуску 2011 року. З флакону чую ніби добре знайомий аромат, а на шкірі все ж від гурманського вишуканого десерту лишилося лише пригощання для анорексиків.

   Лікарський пряно-ментольний, з часом солодкуватий запах анісу, підсилений кислувато-гіркими нюансами коріандру чи якоїсь іншої спеції. Димність бергамоту та зацукрені цитруси швидко зникають.

   Льодяниковість іланг-ілангу додає веселості та яскравих сонячних відтінків, а ще бальзамно-деревних тонів.

   Пікантна пряність гвоздики характеризується суворістю та строгістю. На її фоні ледь помітна помадність фіалки.

   Лише з часом з'являється аромат ірису, із-за якого я і дістала L'Heure Bleue. Гіркувато-борошнистий квітковий запах ввібрав в себе ознаки пряно-лікарських пертусинових сусідів, тому здається гордовитим та серйозним. Пильний запах паперу та щось подібне до сигаретного диму. Потім в ароматі ірису з'являться трав'янисто-водянисті нюанси та прохолода, а ще через трохи - солодкувата вершкова кремовість та ніжна помадність.

   В сучасному варіанті L'Heure Bleue значно більше, ніж очікуваних ірисів, трав'янисто-кислуватих гвоздик. Водянисто-сірий мускус заважає розкритися запашному ванільно-вишневому геліотропу. Пильна суха пряна деревина так би нічим не зацікавила, якби на ній не розквітли помадні троянди.

   Якщо чесно, то виникло бажання негайно розпрощатися з ароматом. Все те, про що я раніше читала і не розуміла, коли мова йшла про сучасні випуски "золотих" Guerlain, тепер чітко усвідомлюю, "чую" і "бачу". Але з розвитком кремово-вершкова помадність мене заспокоїла і приспала пильність. Я стала добрішою та не такою категоричною.


Немає коментарів:

Дописати коментар