понеділок, 5 квітня 2021 р.

Maskee Parfums Ciro

 

Maskee Parfums Ciro



      Maskee Parfums Ciro мені сподобався у мить! Згодом, ближче познайомившись, я зрозуміла, що справа у наявності і іланг-ілангу, і жасмину, і всього іншого, що парфумер Alexander Streeck вплів у весняний букет.

   Розпочинається композиція бадьоро та натхненно зеленою терпкістю, димністю бергамоту, кислинкою цитрусів на деревному тлі. Та швидко з'являється льодяникова солодкість та помадна кремовість іланг-ілангу. Я так звикла до присутності цієї "квітки усіх квітів" у парфумах, що його запах не видається мені вже екзотичним. Складалося враження, що цей сонячний запах буде головним...

   Та ось - кремово-гіркувато-борошнистий ірис, але не встигла я захопитися красою, як його заглушив хрусткий та дзвінкий голос жасмину - прохолодний, з фруктовістю та металевим присмаком. Ок! Жасмин я теж люблю!

   Maskee виявилися з величезним пристрасним квітковим серцем. Строкатий букет, занурившись у який носом, відірватися не було сили. І чи то від ароматного передозування, чи розвиненої фантазії мені чулися голоси і весняних конвалій у соковитій зелені, і гірчинка нарцисів, і магічна квітковість неролі, і вершковість чи то туберози, чи гарденії, і трав'янистість. А ще мильність та запах чистоти, прального порошку та накрохмаленої білої сорочки...

   Поступово Maskee стає кремово-вершковим, мигдалево-геліотропним та посмак зелених стебел нарцисів ще довго відчувається.

   Гірко-солодко-кислувато-фруктово-зелений весняний букет Maskee Parfums Ciro, у якому згуртував всіх аромат жасмину з металевим присмаком, запудрив ірис, сонячності додав іланг-іланг, а кремової ніжності - гарденія, мені дивовижно нагадав білоквіткову красу White Flowers 1.41 Yosh. Композиції не подібні, але про одне і теж саме - радісну весну у розпалі та розквіті.

   Я перечитала кілька вражень від різних блогерів і можу зробити висновок, що всі чують Maskee по-своєму. У кожній розповіді є щось виняткове, що інший оповідач не помітив. Та всіх об'єднує захоплення ароматом.

   Якщо ж зануритися у історію, то можна відразу і виниряти назад, бо крім старого скляного флакону у формі клоуна та кількох фраз на сайті "Будуар Клеопатри" я не знайшли.

   Реклама у газеті свідчить, що Maskee у 1924 році випускали у концентрації туалетної води та парфумів. Аромат описували: "як парфуми карнавалу, веселого, безрозсудного запаху". Ця інформація і те, що Maskee випускали ще у 1942 році із сайту дослідниці Грейс Хаммер.

   Маска - це накладка з вирізами для очей, що приховує обличчя учасників маскараду, карнавалу чи вистави. Флакон у вигляді клоуна може свідчити про будь-яке дійство. Але саме білоквітковий весняний букет особисто у мене не асоціюється з такою упаковкою. Та хто його знає, якими були тоді "веселі карнавальні парфуми"...

 


Немає коментарів:

Дописати коментар