вівторок, 6 квітня 2021 р.

Floveris Parfums Ciro

 

Floveris Parfums Ciro

   У 1930 році у Parfums Ciro вийшов аромат з дивною назвою Floveris. Ніби нагадує слово flowers, але ні, це не квіти. Я не філолог і не маю задатків, та після знайомства з композицією так закортріло дізнатися значення. Можу несміливо запропонувати: Flo - початок слова Флора (рослинність), а veris - з латинської весна. От коли ви познайомитеся з парфумами, то переконаєтеся, що все ж я маю рацію, бо у флаконі саме аромат весняних квітів, весняна ніжність та настрій.

   Не знайшла я і фото старої пляшки. Можливо, її форма натякнула б на переклад назви. А так, знаючи лише сучасний варіант Floveris Parfums Ciro, який створила Alexandra Carlin у 2018 році, мені уявляється флакон виключно у формі квітки.

   Із флакону наполегливо пахне ніжним кремовим ароматом півоній, а розпочинається історія Floveris насиченим та яскравим кисло-гірко-димно-терпким бергамотом з уявно-виразною зморщеною шкіркою, від якої на пальцях залишається маслянистість, а у повітрі - свіжість. Так реалістично, що видається достовірний ольфакторний портрет фрукту.

   Поступово цитрусовий запах засолоджується і дещо замилюється.

   Не вдається помітити у який момент з'являється така ж реалістична галявина з ніжно-рожевими півоніями. Делікатно та ніжно пахнуть квіти. Трохи водянисто, кремово, майже прозоро та повітряно.

   Солодка ягідність додала насиченого рожевого кольору, апетитності та усміхненості і в цей момент мені пригадався теж півонійовий Fleur Narcotique Ex Nihilo. Як на мене, то аромат Ciro витонченіший і вишуканіший.

   Деревна пильна борошнистість, а далі - лагідна помадність троянди, яка переходить у вершковість.

   Floveris Parfums Ciro переливається, як діамантова краплина роси на сонці, та розповсюджує навколо романтичний, ягідно-квітковий флер. І весь світ у цей момент видається виключно у рожевих тонах.

Немає коментарів:

Дописати коментар