неділя, 2 січня 2022 р.

Elixir Pour Femme Essence De Parfum Roja Dove

 

Elixir Pour Femme Essence De Parfum Roja Dove



   29.02.2020
   
   Захотілося сьогодні чогось радісного, безтурботного, ягідно-фруктового, а саме таким у пам'яті лишився у мене Elixir Pour Femme Roja Dove у концентрації Essence De Parfum. І дійсно, на шкірі розкривається смачна ягідно-солодка історія на терпкому соковитому тлі бергамоту.

   Цукерочний іланг-іланг прикрашений карамельним орнаментом та присипаний борошнистістю солодко-пряно-бальзамної кориці.

   Запах солодких персиків чергується з запахом малини, доповнюється запашною випічкою, а точніше - геліотропом, який прикидається ванільним смаколиком. Якщо минулого разу Elixir мені видався трояндовим, то сьогодні це ода саме геліотропу. Принаймні, на мені він так чудово розкрився, що я замилувалася вишневим апетитним звучанням. Це були солодко-кислі ідеальні вишні із реклами, потім зацукрені із варення, а ще - насиченого кольору вишневий сік.

   Щоправда, псує задоволення від ягідно-фруктового щастя пильно-шершаво-синтетичне звучання кашеміру. Але цей нюанс чути лише нам (можливо, лише мені), а ті, що знаходилися поруч, наговорили купу компліментів.

   14.08.2019
     Elixir Pour Femme Essence De Parfum Roja Dove я дістала сьогодні з двох причин: троянда заявлена в центрі композиції і, кажуть, що одна із найвиразніших учасників ароматного дійства. Ну, а друга - це новинка 2019 року і я з нею ще не знайома. Тому не знаю, що очікує мене: чи радість, чи розчарування.

   Звичайно, перше знайомство - це майже ні про що, та все ж. Згодом буде можливість порівняти.

   Помадна кремовість у старті Elixir мені дуже нагадує одночасно гель для душу Chanel №5 та Chanel No 5 L'Eau Red Edition Chanel. Потім стане зрозуміло, що це фантазії, але напрямок та характер композиції однакові жіночно-помадно-кремово-пудрові. Та Шанель ще не раз сьогодні пригадаю ...

   І лише потім звертаю увагу на кислунку бергамоту, ознак якого дуже мало, та на невимовно ніжну ауру, яка швидко заповнює простір навколо мене.

   Солодкувата малина на деревному тлі. Невагома кремовість фіалки. Персикова троянда чи персик, який пахне квіткою? Якийсь час апетитний фрукт набув виразнішого голосу і з'явилося відчуття подібності з Enigma Roja Dove. Та при паралельному затесті композиції, на мій погляд, виявилися різними. А персик все таки пахне персиком. А ось льодяниковий іланг-іланг, наприклад, нагадав мені Reckless Roja Dove 2011 року.

   Серед фруктової палітри помічаю ще один нюанс - запах стиглої вишні з кислинкою. Думаю, це заслуга геліотропу. Саме цей момент мені нагадує щось чи парфумерне, чи просто ароматне  з дитинства.

   І всі ці апетитні фруктові відтінки збагатшують аромат троянди. І це саме rose de mai з особливими дзвінкими та радісними ознаками. Так, вона героїня Elixir.

   Поруч з трояндою важко було роздивитися присутність жасмину та він ще й капризував та кокетничав. Все ж мені це вдалося - медово-солодкий, мускусно-терпкий, з вловимою металевою прохолодою поруч з п'янким теплом.

   Мускусно-гнилувато-бруднувате невизначене було ще інколи помітно. Не виразно, щоб обурюватися, та для достовірності відмічаю цей момент. Але чим більше проникалася симпатією до композиції, то ці ознаки зникали.

   Поступово Elixir стає щільнішим, ванільно-карамельним, пильно-деревним, борошнистим. Та про фінал композиції я ще не готова розповідати. Колись іншим разом... А поки що насолоджуюся фруктово-квітковою грайливою палітрою.

   Elixir нагадує одночасно і L'Eau Chanel, і Enigma, і Reckless, і щось хвилююче приємне навіює з минулого та при цьому є чудовою самостійною композицією невагомою, світлою, без характерних для Roja Dove урочистості та святковості. Все ж майстер парфумер на влаштування "ігор пам'яті".

   Elixir - фруктово-ягідна, малиново-персиково-вишнева, льодяниково-солодка, кремово-помадна радісна троянда.

Немає коментарів:

Дописати коментар