Sugar Daddy Partisan Parfum
28.02.2020
Sugar Daddy - так називається ще одна композиція українського бренду Partisan Parfum, автором якої є Олександр Перевертайло. "Цукровий татко" - буде звучати назва аромату українською або "Покровитель" чи "Її спонсор", а найчастіше можна зустріти кальковане слово з російської - "Папік". Та кожен вибере собі до вподоби певний варіант, але зміст та ідея залишається все ж про одне і те ж: показати образ дорослого чоловіка, який отримує від життя всі задоволення та матеріальні блага, крім вічної молодості.
Особисто я ознак, які б нагадували такого татка у компанії молоденької кралі, не помітила. І сміливо б запропонувала аромат своєму чоловіку, не хвилюючись за наслідки. Але на шкірі коханого це вийшло кисло-мильно-мускусно, чим мене дуже засмутило.
Як не дивно, на моїй шкірі Sugar Daddy зовсім навіть і не солодко звучить. Це дуже приємна мінлива , абсолютно не викликаюча запропонованих асоціацій, композиція на тему шкіри, яка не зважаючи на адресованість чоловікам, гарніше розкривається на протилежній статі.
Запах шкіри маслянистий, з димністю, з анімалістичністю, з солодкуватим післясмаком. З часом замилюється та переходить у мускусно-солодкувате звучання.
Але це все буде згодом, а розпочинається аромат бадьорою кислинкою цитрусів та соковитістю бергамоту. Далі багатство гірко-пряних, трав'янисто-деревних, бальзамно-камфорних відтінків.
Запах шкіри поступово стає помадним, солоно-солодкувато карамельним та тілесним. Швидко затихає, але цікаво звучить довго близько до тіла.
А ось квіткове серце на мені не розкрилося, тому не помітила у ароматній палітрі ні ознак іланг-ілангу, ні лаванди, і герані. Та не зважаючи на це, Sugar Daddy мені сподобався і я би з задоволенням під відповідний настрій підкреслила б образ пряно-анімалістично-шкіряним ароматом.
Як і Silky Way, Sugar Daddy високо оцінив парфумерний критик Лука Турин і влючив композиції у Perfumes The Guide 2018 року.
Звернула увагу, що парфуми Partisan Parfum широко представлені на найрізноманітніших парфумерних ресурсах, що є цілком нормальним і свідчить про популярність, хоча у інтерв'ю Олександр "зізнається, що не мріє про захоплення парфумерного ринку, не використовує агресивний маркетинг, не прагне широкого визнання." (с) Та як каже одна моя колега "скромність - шлях до невідомості" :)
Немає коментарів:
Дописати коментар