неділя, 2 січня 2022 р.

Santal 33 Le Labo

 

Santal 33 Le Labo


   17.02.2019
   
   Вже другий день вмовляю себе пити каву без цукру та вершків. Не буду витрачати час на розповідь чому виникло таке бажання, хоча додам, що це не емоційне рішення чи потреба, а "сила волі плюс характер"... Одним із численних аргументів, які я собі вигадала, була думка, що буду краще відчувати відтінки аромату кави та смак. Крім відмови від цукру у каві у планах є не вживати солодке взагалі. Щоб не виникало бажання поласувати смаколиком, потрібно пити настоянки гірких трав, - прочитала таку пораду.

   Напевно, логічним продовженням був і вибір аромату. Тому що рука потягнулася за пряно-деревним Santal 33 Le Labo, який я придбала, начитавшись схвальних відгуків, та до цього часу щось пройнятися красою парфумів мені не вдалося, хоча запах деревини сандалу мені дуже подобається.

   Ну, добре, - вирішила я, - якщо не отримаю задоволення, то змию.

   Але смак кисло-гірко-пряно-шоколадної кави органічно поєднався з деревно-маслянисто-борошнистим звучанням Santal 33 і я не відчула якогось дискомфорту. Експеримент мені видався вдалим і я вирішила його не переривати.

   Гірко-пряний запах деревини, доповнений камфорно-терпкими нюансами кардамону. Час від часу з'являється солодкість, яка у мить зникає і її не вдається ідентифікувати.

   Маслянистість чергується із борошнистістю. Не виразна зелень, волога землистість та кислинка.

   Шоколадно-карамельна амбровість поступово стає помадно-кремовою, а далі солодкувато-вершковою. Чи то мені здається, чи це справді: ніжна фіалка додає елегантності та романтичності композиції.

   Якщо перед нанесенням рідини я подумала, що останній раз дістану композицію з осіннім настроєм (це я про Santal 33 ), далі перейду на ірисово-фіалкову ніжність та витонченість, то тепер переконана, що у ароматі Le Labo є і виразні ознаки саме ранньої весни.

  Кислинка, яка на початку розкриття нагадувала більше розсіл, з часом видалася вже фруктовою.

   Поступово аромат став тепло-оксамитовим. Коли з'явився запах гріфеля, потім пряної деревини та солодкуватого кедру, ще згодом - димної шкіри, я вирішила, що весна закінчилася... Santal 33 Le Labo так і не потрапив у список улюблених ароматів, але і не зіпсував мій день.

 
   21.09.2019

   Хочете навчитися ідентифікувати запах сандалу? З задоволенням поділюся своїм досвідом.

   Колись дуже давно я привезла із Криму сандалове віяло. Воно і зараз є та вже, і так тихий запах, розрізнити неможливо. А колись він не досконало поповнював ольфакторні знання та все ж направляв думку за вірним маршрутом.

   Згодом я придбала скраб-пудру для тіла Sandal Bakhour Powder (Poudre d'encens Sandal) Hemani. Після користування  якою ще довго чути витончений запах на шкірі і ідентифікація така чітка і врізається у пам'ять, що не можливо не помітити і не виділити поміж інших.

   А найпростіший спосіб і найдешевший - придбати у мережі магазинів Watsons ароматизоване саше для шафи "Нарцис + сандалове дерево." Не зважаючи на низьку ціну і, здавалося б "попсовість", запах досить реалістичний і дуже приємний. Щоразу, відкриваючи шафу, виникає бажання дістати парфуми з цим інгредієнтом. Ось сьогодні саме той випадок, коли маленьке бажання збулося.

   Придбала Santal 33 Le Labo із-за інтересу до деревини та для вивчення колекції бренду. Очікувала значно більше, ніж отримала, та все ж можу вважати знайомство корисним.

   Аромат сандалу , а точніше запах грифелю та солодкуватої пильної деревини.

   Поруч періодично з'являється зелена кислинка папірусу, як я думаю.

   Гіркувато-борошнистий ірис в поєднані з помадною кремовістю фіалки привернули мою увагу та врятували від розчарування.

   Запах сухої галантерейної шкіри, просоченої пряністю кардамону. Згодом з'явиться вологість, а ще за мить - кисло-пряно-солоне розсольне звучання.

   Солодкувато-солона карамельність амбри... Я розумію тих, кому подобаються аромати Le Labo. А у мене ж дивна реакція: захоплююсь в мить, але дуже швидко втрачаю інтерес. І навіть моменти, які викликали гостре ольфакторне задоволення, не розпалюють і не підтримують цікавість. Знайомлюся з іншими зразками лише для загального розвитку, але вже без надії зустріти "свій".

   А ось солодкувато-ванільно-фіалкова база ніжна і апетитна. Ніби деревина сандалу припорошена невагомою пудрою. Цей момент хочеться зафіксувати в пам'яті та розтягнути звучання.

Немає коментарів:

Дописати коментар