неділя, 2 січня 2022 р.

Bolero 137

 

Bolero 137


   1.08.2019

   Одного разу разом з покупкою мені надіслали парочку пробірок. Так як у мене таких зразків ароматів багато, не відразу придала значення, хіба що якийсь раритет раритетний виявився б. А так пробірочка чекала свого часу для знайомства.

   Ось дістала такий зразок, що очікував ще з зими. Підписано Bolero 137. Що ж це може бути? Звичайно, написала власниці листа з запитаннями, а сама в той час почала гуглити.

   В першій відповіді, яку запропонував Googl, була інформація про французьку компанію Parfum 137, концепція якої випускати ароматні бібліотеки.

    Так як власниця пробірки володіє дуже хорошою парфумерною колекцією, я подумала, що це може бути щось виняткове. Наприклад, ось цей рідкісний Parfum 137.

   Далі під назвою Bolero 137 з'явилася інформація про парфумерні аналоги і, ніби то, мій зразок відповідає композиції Sicily D&G.

   Ще трохи часу і вияснила, що існує така компанія, як  Maybe Lauretta Larix Perfume. На сторінці одного відомого інтернет- магазину пишуть про неї: "Німецька компанія по виготовленню та поширенню високоякісної парфумерії, яка була створена у 2009 році. Мета компанії розповсюдження якісної продукції ароматів кращих світових брендів за вигідну вартість шляхом прямих продаж з використанням можливостей багаторівневого маркетингу".

   Я би охарактеризувала ці аромати як "імітації". Та на офіційному сайті Maybe Lauretta Larix Perfume все чесно і написано, що це аналоги парфумерних брендів від концерну DROM у власних флаконах. Кажуть, ніби аромат той самий та ціна менша. В асортименті 100 відомих композицій. Якщо є бажання, можна стати реалізатором продукції.

   А відповідь я так і не отримала. Можливо, пані не мала часу чи забула, що саме колись там комусь відправляла. Хоча я маю гарний досвід спілкування з колекціонерами, які щиро діляться інформацією, висилають купу фото у різних ракурсах і відповідають на запити завжди, коли до них звертаються. Та досвід у житті потрібний різний.

   Тепер про сам аромат. Отже, Bolero 137 пахне спочатку амаретто, солодкою цукеркою та пухким ванільним десертом. То здається що по черзі, то все одночасно звучить. Далі така ж солодка карамельність. Через всю цю солодкість невпевнено пробивається кислинка.

   Швидко ванільно-карамельно-цукрова історія стає кремово-вершковою. Далі то апетитно, то приторно, то помадно, то фруктово-вишнево. Тягучий смолисто-солодко-димний запах затихає , але далі тихенько щось шепоче на шкірі.

   Так як я не є шанувальницею таких солоденьких композицій, то і оцінити толком не змогла. Одна думка лише не давала спокою " Ну, до чого тут Болеро?"

   Після вияснення інформації з аналогом Sicily, звичайно, вирішила порівняти аромати. Перше враження було, що я зовсім заплуталася і вже нічого не розумію. Абсолютно різні аромати. Та мить і ... так, мені вдалося почути подібність. Саме та амеротно-вишнево-кремова тема і об'єднує ці композиції. Але 137 на фоні Sicily виглядає анорексично і блідо, а за дві години, коли італійську красуню не можна було змити, аналог зовсім зніяковів і шепотів якимось примітивним мускусом.

   Для чого я так довго все це розповідаю? А раптом вам подарують пробірку з назвою Bolero 137 і вам не прийдеться витрачати купу часу на розшуки інформації, з'ясовувати це назва композиції чи якоїсь нової компанії.

   І ще. Аналог це всього аналог, бліда копія, яка має право на життя, але не потрібно розповідати про якийсь там маркетинг.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар