пʼятниця, 28 січня 2022 р.

Crêpe de Chine F. Millot

 

Crêpe de Chine F. Millot


    2.04.2020
    Не зважаючи на купу вільного часу, я не встигаю реалізувати всі плани. Наприклад, вже давно збираюся розповісти про цікаві книги, які з'явилися у моїй бібліотеці. Особливо часто дістаю одну із них - про Фелікса Мілло, засновника культового бренду F. Millot. Для повнішого враження, мені здається, необхідно придбати легендарний Crêpe de Chine. І ось я себе вмовляю, що як тільки з'являться парфуми, порину у вивчення надзвичайно цікавої творчості. Та до цього часу парфумами я так і не розжилася, а ось ароматну рідину у концентрації cologne мені подарувала Людмила.

   Crêpe de Chine F. Millot - це дебютний аромат внука Фелікса Мілло - Жана Депре. В той час вийшов легендарний Shalimar Guerlain та трилогія Jean Patou та саме Крепдешин став першим ароматом, який Жан Керлео вніс у версальську Осмотеку у 1990 році.

   Ще сьогодні я дізналася, що Crêpe de Chine був і у Jean Patou (1935 р), але без подробиць, на жаль. Можливо, ви про це щось знаєте?

   Колись давно я мала зразок у концентрації parfum. В пам'яті лишилося, що це багатогранна зелено-мшиста композиція. Серйозна та строга. Навіть зберігся один запис, в якому я згадую про подібність і на Miss Dior та на Ma Griffe, як і сьогодні. Та не буду перестрибувати, все по черзі.

   Солодкувато-кремові альдегіди, як запах морозного повітря, помітні при першому знайомстві. Кислинка цитрусів та свіжо-квітково-деревні ознаки неролі. Абсолютно не гіркий та не злий гальбанум, як зазвичай буває. Щось сильно нагадує про Miss Dior. Напевно, завдяки пачулям з солодко-прілим деревним запахом сталося таке враження.

   На шкірі аромат став надто делікатним, швидше, як запах парфумерного мила і в голові крутиться фраза із "Дамського щастя": "Інтимне життя продавчинь стало чистішим та елегантнішим; вони захоплювалися дорогим милом та витонченою білизною, - в цьому проявлявся їх природній потяг до буржуазії, а також і те, що вони стали жити краще."

   Ще запах пилюки та ледь вловима анімалістична маслянистість. В повітрі в цей час чую Ma Griffe, а на пальцях дивна вершково-кремова квітковість. Ледь вловима та постійно втікаюча. Інколи сумніваюся чи реальна, чи вигадана. Та бувають хвилини, коли я чую чітко чергування жасмину, іланг-ілангу та бузку і саме тоді хочеться дістати хустинку із крепдешину та відправитися на зустріч весні.

   Якщо "зловити" потрібний настрій та налаштуватися на сприйняття витонченої, майже прозорої краси, то поволі відкривається щось особливе, від чого зжимає горло та підступають сльози. Сьогодні саме такий у мене день. Дивно, адже не завжди вдається наблизитися так близько, щоб "роздивитися". Від чого це залежить? І швидше за все, одного бажання не досить...

   На шкірі залишається тиха оксамитова шипровість, величезне задоволення, що відновила враження про аромат, надихнулася дістати книгу та відправитися на полювання за парфумами.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар