пʼятниця, 7 січня 2022 р.

Bellanelle 1907

 

Bellanelle 1907


   27.01.2020
   Одного разу до нас у парфумерний клуб прийшла Ірина, якій ми відразу ж підсунули під ніс пробірку з рідиною для ідентифікації. Звичайно, не могли ж ми запропонувати не досвідченій у темі жінці щось на зразок амброксану чи касторіуму. Ефірна олія мала добре знайомий запах, який часто зустрічається у нашому житті. А Іра, у свою чергу, рознюхуючи рідину, думала: ну, не може ж бути все так просто. Напевно, це якийсь запах барбарису чи ще чогось екзотичного. Чи все-таки яблуко? Так, яблуко!

   Точно така ж історія вийшла у мене з Bellanelle 1907 вчора ввечері. Тільки я не впізнала грушу, а сьогодні цілий ранок дивуюся, як можна було таку апетитну духмяну солодку м'якіть фрукту не розпізнати?

   Квітково-фруктова новинка 2019 року від словацького нішевого бренду 1907, який миттєво полюбився всім поціновувачаv вінтажних парфумів, цього разу адресована шанувальникам сучасних композицій.

   Розпочинається Bellanelle свіжістю, прозорістю та ледь вловимою гірчинкою грейпфруту. Далі - та ароматна груша, про яку я вже згадала у розповіді. Інколи мені пахне Дюшесом, але вже без газової колючості. Іншим разом - це яблучні льодяники.

   Терпкість бергамоту та димність розбавляють солодку фруктовість.

   Щільна карамельність переходить у соковиту солодкість апельсину. Не зважаючи на часто вжите слово "солодкість", композиція свіжою та легкою залишається протягом всього розкриття.

   Та найбільше у Bellanelle 1907 солодко-фруктово-яблучного, терпко-пильно-шершавого білого мускусу, який мені чомусь асоціюється сірого кольору.

   Ще сьогодні я пригадала, що з одним ароматом 1907 познайомилася за 2 роки, значно раніше до ажіотажу навколо нової колекції компанії Beneath The Surface Collection. І не зважаючи, що я не прихильник ванільних композицій, мені їх Vanilla дуже сподобалася.





Немає коментарів:

Дописати коментар