неділя, 2 січня 2022 р.

Courreges 2020 Courreges

 

Courreges 2020 Courreges



   27.08.2019

   Чомусь дуже добре пам'ятаю парфуми, які купувала у той час, коли закінчила інститут. Так як велика частина зарплати йшла на утримання житла, могла дозволити собі лише мініатюрки, але вони були завжди. В усіх деталях від магазину, черги у ньому, вигляду вітрини до упаковки можу пригадати такі дрібнички. Прозорий циліндр, у якому флакончик із матового скла з написом 2020, здавався мені незвичним. Напис дрібними літерами Courreges тоді ні про що не говорив. А аромат викликав хвилювання та захоплення.

   Як тепер я розумію, на той час Courreges 2020 Courreges був новинкою. Але поки я використала дорогоцінних 5 мл, композиція зникла з продажу і більше в поле мого зору не потрапляла. Водянисто-квітково-фруктову прохолодну подібність вловила у O Oui! Lancome і ним користувалася дуже довго.

   Знайти Courreges 2020 Courreges сьогодні було не важко, хоча ніколи не зустрічала до композиції будь-якого інтересу на форумах та пропозиції продажу. Чим же ж аромат мене так привабив у далекому 1998 році?

   Волога солодка фруктовість. Чи то ознаки персика, чи груші, чи ягід, а можливо, взагалі чогось екзотичного. Приємно, але таке звучання нікого сьогодні не вразить, хто хоч трохи розбирається в парфумах.

   Зеленкувата терпкість, ледь вловима бальзамічність. Кислинка листя фіалок та зарослі конвалій, які вже перецвіли.

   На зміну водянисто-фруктовому старту прийшло монотонне звучання мускусу та тлі солодкуватої деревини та розчарування.

   Та поступово ароматна історія набула приємності і ніжності. Запах фруктової жвачки та кремовість невпевнено зазвучали поруч із дратуючою синтетичністю. В шлейфі з'явилися ознаки деревини сандалу. А ще з часом непримні моменти розчинилися і вдалося "роздивитися" квітковість. Помадність троянди та тиха фіалкова кремовість зовсім розчулили і, здається, я зрозуміла чим 2020 може сподобатися юній дівчині.

   Courreges 2020 Courreges я замовила у продавця вінтажними ароматами разом з мініатюрами Guerlain - L'Heure Bleue та Shalimar (Власне, фото флакону її). Відкрила посилку у одній компанії, щоб поділитися радістю. І як ви думаєте, який аромат сподобався людям? Так, саме зрозумілий і легкий для сприймання фруктово-квітковий 2020.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар