понеділок, 3 січня 2022 р.

Rose De Mai Perris Monte Carlo

 

Rose De Mai Perris Monte Carlo


   1.02.2020
     Можливо, тому, що я в очікуванні найкрасивішого аромату з трояндою, з самого ранку мені захотілося запаху цієї королівської квітки. Сила уяви така сильна, що в повітрі вловлювала якісь молекули, які нагадували про троянду. Я навіть не заплановано відкрила мило Ma Rose з лінії TOUT CE QUE J'AIME (Я це люблю) Fragonard, яке привезла ще літом із Ез. Якщо ви, як і я колекціонуєте і парфумерні savon, то вам також сподобався би не просто квітковий аромат миючого засобу, але й отримали б естетичне задоволення від зовнішнього вигляду - мило, прикрашене ніби камеєю. Розглядати жіночу голівку з локонами так само хочеться, як і внюхуватися в запах. Тепер, проходячи повз ванної кімнати, щоразу надихаюся ароматом троянди. Логічним продовженням, само собою, будуть трояндові парфуми.

   Мій вибір - Rose De Mai Perris Monte Carlo улюбленого парфумера Jean-Claude Ellena.

   Свіжість, зелена соковитість та терпкість.

   Гірчинка та кислинка герані. Пряно-пікантні нюанси з ледь вловимою камфорністю. Чи то бутончик гвоздики розтерли у пальцях, чи то запах герані такий багатогранний, що не перестає дивувати своїми можливостями.

   Мускус теж вражає змінами відтінків, які впливають на настрій та сприйняття. Терпкість, від якої хочеться скривити носик, змінюється мильністю, далі повільно дивує характерною чуттєвістю. Повільно запудруюється і стає борошнисто-щільним, а потім солоно-карамельним.

   Ну, а троянда розкривається, як фільмі з прискореною дією: на очах маленький бутон перетворюється у розкішну махрову квітку з оксамитовими пелюстками рожевих відтінків. У ароматні палітрі є і терпка медовість, і винні нюанси, і фруктовість з ледь помітною солодкістю, і помадність. Ну, як тут не захотіти знову до Грассу?!

   І неодмінно потрібно придбати ще шматочок запашного мила Ma Rose з лінії TOUT CE QUE J'AIME (Я це люблю) Fragonard! Було б добре це зробити знову у Ез...

  

    14.10.2019
   Rose De Mai - ще одна композиція Perris Monte Carlo, яка представляє історію та унікальність Grasse, що дозволяє кожному з нас насолодитися якістю та справжньою величчю мистецтва французької парфумерії.

   Серед 50 сортів троянд Rose de Mai займає почесне місце у моєму серці. Саме Майська троянда найбільш культивована квітка у Грассі.

   Із флакону чути дивовижно реалістичний запах троянди - винно-забродивший, з зеленими нюансами та з характерною гірчинкою герані, з деревним підтоном. Це так прекрасно, що не хочеться отримати розчарування, і тому не поспішаю нанести на зап'ястя.

   На шкірі здається та ж троянда, але з іншого боку.

   Найперше, на що звертаю увагу, - зелень. Не соковита, не трав'яниста, не мшиста, не смарагдова. Саме така зелень, яка супроводжує всі троянди. Терпкувато-гіркувата, з кислинкою герані. Вона першою виривається із флакону і заповнює простір, створюючи основу, на якій розквітнуть квіти, та справляє враження, яке поступово буде змінюватися.

   Отже, гірчинка герані, а ще - медова терпкість безсмертника. Холод металу. Мильність мускусу та чисте, до скрипу вимите тіло.

   Солодкість, помадність, фруктовість - ознаки троянди з'являються поступово. Маслянистість, карамельність і натяк на анімалістичність.

   З часом аромат квітів стає щільнішим, солодкувато-амбровим, з медовою терпкістю, помадно-фруктовим. Ось таке звучання мені найбільш імпонує. Все та ж масляниста анімалістичність, яку я постійно чую, додає еротичності та спокусливості.

   Аромат Rose De Mai Perris Monte Carlo м'ясистий, густий, темний, винно-терпкий, чайний, з солодко-медовими та гіркувато-кислуватими переливами, з мускусною чистотою та чуттєвістю.

   Та особисто мені запах троянди у композиції більше нагадує мускусно-гіркувато-геранієву болгарську троянду, а я очікувала щось подібне до звучання Rose de Mai із композицій Roja Dove. Я і виділяти цей веселий фруктовий запах навчилася саме по парфумах останнього. Звичайно, можу помилятися і плутати. І повністю довіряю професіоналам.

   А можливо, я просто люблю парфумерну троянду, а не реалістичний запах. Як би там не було, завтра все ж таки знову буду розповсюджувати трояндовий шлейф саме Rose De Mai Perris Monte Carlo.

Немає коментарів:

Дописати коментар