неділя, 2 січня 2022 р.

20 For Woman Gianfranco Ferre

 

20 For Woman Gianfranco Ferre


   
   28.07.2019

   Кожного разу, повертаючись з Італії, я з підсиленим інтересом цікавлюся мистецтвом, історією, традиціями, культурою цієї країни. Передивляюся фільми та слухаю лекції, читаю та розглядаю. І саме в цей період мого захоплення країною потрапляє у руки пробірка з ароматом не просто італійського бренду, а таким же яскравим, колоритним, сонячним, радісним характером, як і країна Апеннінського півостріва.

   Джанфранко Ферре - італійський дизайнер, якого називали "архітектором моди", розпочав свою творчу діяльність у 1970 році, розробляючи дизайн аксесуарів. У 1978 році випустив першу жіночу колекцію під власним іменем. З 1989 по 1996 був модельєром будинку моди «Крістіан Діор», але продовжував розвивати компанію Gianfranco Ferre, курсуючи між Парижем та Міланом.

   У 1998 році виходить перший жіночий аромат Gianfranco Ferre, створений і розповсюджений Diana de Silva Cosmetiques S.p.A. У 1986 році - перший чоловічий аромат Gianfranco Ferre. Далі будуть знамениті Ferre, Ferre by Ferre, GFF Donna, а у 1998 році до 20 річчя бренду та відкриття нової штаб-квартири компанії - 20 For Woman Gianfranco Ferre у дивовижному флаконі кольору рожевого золота.

   Ось саме про останню композицію я сьогодні з задоволенням розповідаю. Як завжди, раритетний зразок у мене завдяки Тані Пашко. Фото флакону теж належить їй. Дякую, Тетянко!!!

   Хочу зауважити, що те, що чую я, абсолютно не співпадає з заявленою офіційною пірамідо. Ні в якому разі не претендую ні на що, просто поділюся своїми враженнями.

   Розпочинається 20 For Woman Gianfranco Ferre яскравим льодяниковим іланг-ілангом. Здається, засліплює очі своїм жовтим сонячним, радісним кольором та солодко-бальзамним звучанням. На пряно-мильно-деревному сандаловому тлі далі з'являються вершкова кремовість, зеленкувата терпкість, солодка фруктовість, ванільна карамельність.

   Але найцікавішою для мене є частина, коли заявляє про себе і далі тримає всю увагу гірко-борошнистий чудовий ірис. Трохи мильний, трохи пильний, трохи помадний. З часом стає кремовим, фруктово-ягідним і дивовижно прекрасним! Здається, такого ірису в парфумерії я ще не зустрічала.

   Як шкода, що у Мілані мені не потрапив у очі фірмовий магазин Gianfranco Ferre, але наступного разу я його навмисне розшукаю, щоб помилуватися колекцією одягу та особливо парфумерною лінією.

Немає коментарів:

Дописати коментар