пʼятниця, 7 січня 2022 р.

Noble Leather Yves Saint Laurent

 

Noble Leather Yves Saint Laurent



   24.02.2020

   Мені хотілося менше всього шкіряної композиції, тому я пробірку з Noble Leather Yves Saint Laurent відклала на колись. Сьогодні це "колись" настало і я без ентузіазму нанесла рідину - яке ж було здивування, що саме цей аромат із трьох придбаних зворушив мене найбільше.

   Густий, апетитний, солодко-димний запах сухофруктів непомітно переходить у гірко-пряний запах шкіри, яка пахне ваксою та березовим дьогтем. Свіжість березової кори, лікарський нюанс мазі Вишневського, вловима анімалістичність - окремі вдтінки не володіють якоюсь особливою привабливістю, а ось все разом не лише приємно, але й магічно привабливо.

   Аромат з часом стає ще щільнішим, лікерно-тягучим, вершково-помадним, солодко-пряно-шкіряним.

   Запах шкіри періодично звучить на передньому плані, без колориту спецій, прикрас фруктів та чуттєвості карамельно-маслянистої амбри. Голос витончено-аристократичний, гіркота делікатна, з присутніми ознаками диму та резини.

   Та найгарніша частина Noble Leather Yves Saint Laurent, коли запах шкіри змішується з липкою солодкістю яблучно-абрикосово-персикових смаколиків, багатогранним димно-маслянисто-чорносливовим ароматом стручків ванілі. Інколи я навіть чую "п'яну вишню" - кисло-солодку ягідку у винно-терпкій рідині насиченого рубінового кольору. Інколи - кислинку пряного розсолу.

   Шляхетна Шкіра - назва композиції повністю відповідає змісту. За останній час, коли я себе відчуваю виключно квітково-шипровим маніяком, мені дуже сподобалась композиція у центрі уваги якої шкіра. Розкішна композиція з багатством та настроєм золотої осені, з п'янкою тягучістю та хвилюючими бажаннями. І не зважаючи, що потребую ірисової ніжності, пудрової насолоди та весняного натхнення, дуже рада знайомству.

   Як і дві інші композиції Yves Saint Laurent, з якими я познайомилася нещодавно, Noble Leather входить у Oriental Collection, але на відміну від перших парфумів, на велику радість для мене, не має яскравих східних ознак.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар