понеділок, 3 січня 2022 р.

Tiffany & Co Tiffany

 

Tiffany & Co Tiffany


   1.11.2019
    Коли я побачила пропозицію Tiffany & Co Tiffany, чомусь відразу пригадала Ллорет де Мар. Можливо тому, що саме там серед не цікавого вибору люксових композицій я зацікавилися скромним флаконом, від якого віяло прохолодою, та коробкою бірюзового кольору, на який я завжди позитивно реагую. Сам аромат здався ніжно-квітковим, навіював надію, що при ближчому знайомстві неодмінно сподобається. Чомусь фантазія домалювала блиск діамантів та розкіш. І якби мої дні не були насичені подіями та враженнями і попереду не манив Мілан, я би вже і купила флакон. 

   Та все, що не відбувається, до кращого. Тепер маю зразок Tiffany & Co Tiffany, а також можливість познайомитися з композицією спокійно, уважно, не відволікаючись ні на що.

   Прохолодний мускус. Як я і уявляла при першому погляді на флакон, але без діамантового сяяння. Кислуватий, сіруватий, трохи шершавий, з ледь помітною фруктовістю.

   Абстрактно-квітково, солодкувато-фруктово, але конкретно ні про що. Карамельність набуває запаху осіннього листя і ще через мить можна "роздивитися" присутність пачулі, але їх характерний насичений запах розбавили водою.

   Я не люблю знайомитися з ароматами у магазинах. Мені там всі композиції здаються однаковими - солодко-карамельно-мускусними. Ось точно таке звучання повторює Tiffany & Co Tiffany.

   Монотонний, солодкий, але при цьому свіжий.Не викликає негативних емоцій, але здається безликим, безхарактерним, абсолютно не цікавим.

   Ох, як же добре, що я не піддалася хвилинному інтересу!

Немає коментарів:

Дописати коментар