понеділок, 3 січня 2022 р.

Cheri L’Amour Azure Parfums

 

Cheri L’Amour Azure Parfums


  15.12.2019

    Лише в одному випадку я шкодую, що не є "плюшкіним", - коли стосується парфумів. Мені стає так шкода, що не зберегла ті флакони із дитинства та юності, які у мене були. І навіть якби ароматами я не користувалася сьогодні, нехай би нагадували про минуле, як альбом із фотографіями.

   Побачивши пропозицію Cheri L’Amour Azure Parfums, загорілася неодмінно його придбати, так як він був у мене у студентські роки. Чітко пам'ятаю історію, пов'язану з парфумами, але у той час я не знала, що це всього-на-всього клон на відому композицію Anais Anais Cacharel.

   Про загадковий бренд із Великобританії Azure Parfums не знайшла абсолютно ніякої інформації, лише згадка у блозі Lioness. Я з тих 1990 років пам'ятаю, що у під назвою цієї компанії крім парфумів була ще й косметична лінія (крем для тіла та для рук точно, а все інше розмито у пам'яті). Та сьогодні на ebay та інших аукціонах можна знайти час від часу лише туалетну воду Cheri L’Amour в межах 16-60 $. І ось випадково я знайшла ще один аромат EVE l´amour, дизайн флакону і коробки аналогічний, але в зелено-синій гамі.

фото продавця на ebay

   А Cheri L’Amour Azure Parfums пахне терпкувато, свіжо, квітково. Приємно і ... якось тремтливо. Чи то викликає хвилювання із-за нагадування про далекі часи чи має у складі акорди, які так діють на мій ніс.

   В цій ароматній замальовці найпершою виділяю лілію з соковитими м'ясистими пелюстками. Ранкова свіжість з краплинами роси і та задушливість, із-за якої не ставлять квітку у кімнаті, не зважаючи на королівську красу. Це та краса, яка одночасно виглядає і цнотливо, і розпусно. Але за мить і задушливість і спокусливість зникає, залишаючи лише ніжність.

   Зелені я не розрізняю, але є постійне передчуття, що за мить з'явиться. І ті натяки то гірчинки, то молочності, то трав'янистості і не зникають, і не набувають сили голосу та кольору.

   Невагома, кремова, ніжна вершковість, яка нагадує опалі пелюстки вишні, змінюється такою ж делікатною кислинкою та натяком на фруктовість.

   Дзвінка прохолода чергується з м'яким теплом, а та очікувана зеленкуватість з запахом деревини.

   Чомусь мені здавалося, що буде мильно, але я помилилася і приємно здивувалася.

   Cheri L’Amour Azure Parfums мені нагадує прозору краплину роси на зеленому листі, яка на очах випаровується. А ще - вуаль, через яку і квіти, і фрукти виглядають не чітко. В ароматі стільки ніжності і чистоти, наївності та сентиментальності.

   Ну, і Anais Anais Cacharel також нагадує, як і дизайн флакону та коробки в пастельних тонах. Не копія, а як ехо. Як розглядати через вуаль. І абсолютно сміливо можна носити, особливо юним та любителям чистити та свіжості в ароматах.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар