пʼятниця, 7 січня 2022 р.

Guerlain Chant d'Aromes Guerlain

 

Guerlain Chant d'Aromes Guerlain



   21.01.2020
   
   З того часу, як у мене з'явилися парфуми Guerlain Chant d'Aromes Guerlain, я почала ігнорувати edt 2003 року. Цей зразок мені здавався неймовірно акварельним і я згадувала про нього лише тоді, коли збиралася до лікаря. Було бажання виміняти чи продати, але стримував флакон із бджолами, який мені дуже подобається.

   Перед Новим роком пригощала Таню цією рідиною і вирішила нанести за компанію і на себе. Яке ж було моє здивування, коли я зачарувалася ніжною помадністю і вирішила неодмінно дістати ближчим часом, щоб реабілітувати туалетну воду в моїх очах.

   І ось Guerlain Chant d'Aromes розпочинається запахом стиглих слив та свіжості. Кислинка цитрусів, прохолодне повітря та надихаюча весна. Апетитна ніжна м'якіть фруктів та невагомі помадні альдегіди, сяючі "чистотою" і дещо мильні. І неодмінно високе блакитне небо - без фантазій аж ніяк, вони самі собою виникають, змінюючи одна одну.

   Пряність деревини. Маслянистість сандалу, на тлі якого розквітає жимолость. Аромат квітів дуже тихий і ніжний, але їх жасминово-фруктово-вершковий дух помітити все ж вдається.

   Сухий, терпко-деревний, трохи землистий запах ветиверу. Делікатну пряність гвоздики я помітила лише, коли паралельно нанесла парфуми.

   Сьогодні мені здалося, що Guerlain Chant d'Aromes та Chanel No 5 L'Eau перекликаються, та шанелівська вода здалася такою голосною та щільною поруч із тендітною Піснею Ароматів. 

   Щоб знову не розчаруватися все ж не потрібно було порівнювати. А так ніжність та квіткова делікатна помадність здається фальшивою заміною. І вже помічаю борошнистість та суху пильність, а хочеться ніжної кремов

Немає коментарів:

Дописати коментар