неділя, 2 січня 2022 р.

"Маленька чорна сукня. Життя у стилі Шанель"

 

Життя у стилі Шанель


   9.10.2019
   Якби вам запропонували розповісти про аромати на тематичній вечірці "Маленька чорна сукня. Життя у стилі Шанель" чи ви відмовилися б від такої пропозиції?

   Обов'язково потрібно додати, що ви є шанувальником цих ароматів - підтвердженням чого є ціла поличка у шафі з флаконами різних розмірів. Ви добре знаєте всі композиції, а також історії їх створення, кому присвячені, кому дарувалися, хто рекламував. Та ще багато інших дрібничок важливих і дуже важливих.

   Не можливо не згадати, що про таке захоплення відомо всім вашим вихованкам та їх батькам. Саме тому у будь-якій поїздці бутик Chanel ви відвідуєте великою компанією. І не дивно, що у репертуарі танцювального колективу є композиція, назва якої підтверджує не просто інтерес, а пристрасне захоплення.

   Я здогадуюсь про ваше рішення та ось я відмовилась.

   І зробила це аж два рази.

   Перший раз сказала: "На жаль, не можу - у мене важливий інший захід на роботі". Та переспавши з цим рішенням, здивувалася, як я могла так відповісти.

   А спробувати, а напружитися, а щось вигадати та відкоригувати?

   Коли ж ще буде така нагода? Кому, взагалі, цікаві ці парфумерні історії? Де ще буде така атмосфера?

   І я розпочала підготовку. Зустрічалася та спілкувалася з організатором заходу та власником ресторану La Grande, що на вул.16 Липня, Ольгою Миколаївною. Обговорювала з ведучою Лілею нюанси. Дістала 25 флаконів, трипл-дабл не турбувала. Пригадала легенди та факти. Спланувала план виступу. Приготувала маленьку чорну сукню. Одним словом, відповідально віднеслася до справи.

   А зранку у день заходу знову відмовилася, так як мої Chanelки потребували допомоги та присутності все ж таки більше.

   Зрозуміло, що таким рішенням зіпсувала настрій організаторам та сплутала всі плани. Та в останні 20 хвилин перед виходом активно "запрацювала" фраза "існує , як мінімум, два методи досягнення бажаного".

   І вшаленому ритмі подій я все-таки потрапила на вечірку, де було багато елегантних чоловіків та гарних жінок у чорних сукнях (дрес-код вимагав!). Ще там було французьке вино та шампанське, улюблений коктейль Коко Шанель, французькі вишукані страви, вікторини, конкурси, подарунки, дефіле українських дизайнерів у стилі Chanel та французькі хіти.

   Я ж вирішила розповісти саме про парфуми Chanel №5, так як це зробити про всі аромати за якихось 20 хв. просто не можливо.

Єдине фото з мережі, всі інші - з вечірки

   Неймовірно було приємно, що мене уважно слухали і проявляли інтерес до теми. Одна жінка все кивала головою, погоджуючись зі словами, ніби схвалювала, що я розповідаю все вірно. Хтось усміхався, одні розглядали мене, інші - флакони, що стояли на столі.

   Далі ведуча задала кілька запитань і запропонувала бажаючим підійти ближче поспілкуватися і такі виявилися відразу. Запитували про вінтажні парфуми, про невідомі для них №18, №28. Більшість хотіли затестити №22 - думаю, після фрази " це полегшена версія П'ятірки". Та найбільше просто фотографувалися з флаконами.

   Я залишилася задоволеною таким досвідом. Та пригадуючи та аналізуючи свій виступ, все знаходила недоліки: то про "це" не розповіла, то про "інше".


   Підбадьрили мене світлини, які надіслала Ольга Миколаївна. Здається, атмосферно і стильно вийшло.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар