субота, 28 серпня 2021 р.

Shalimar Guerlain cologne

 

Shalimar Guerlain


   18.01.2019
    Інколи буває, що все ж не ми вибираємо аромати, а вони нас. І є щось непомітне, що не підходить, не об'єднує. Цей факт не засмучує, бо світ достатньо великий та різноманітний, але час від часу виникає бажання зрозуміти чому ж так.

   Черговий раз приходжу до висновку, що абсолютно не цікава для Shalimar Guerlain. Який раз купую парфуми, цього разу мініатюру лише, але відношення аромату до мене не змінюється. Не хоче він зачарувати мене, відкрити свої таємниці, змусити танути від задоволення та задихатися від захвату.

   Ради експерименту дістала сьогодні варіант edc, а на завтра налаштовуюся на парфуми.

   Бергамот з ледь відчутним зеленим відтінком, терпкий і димний. Льодяникові цитруси. Такий веселий і бадьорий старт щоразу дає надію на симпатію, якщо не на дружбу.

   Та далі велика доза ванілі, насичена смолистість та димність. Все разом створює абсолютно не для мене запашну східну красу. Навіть не виникають якісь образи, асоціації чи порівняння.

   І справа навіть не у запаху димної резини, який швидко зникає, не встигає роздратувати чи набриднути.

   Солодка карамельність, тягуча вершковість, квітковість швидше абстрактна. Десь в повітрі випадково, але жваво зазвучав жасмин. Його голос здався мармеладно-медовим і я вже приготувалася до нових вражень. Вже і троянду я роздивилася краще, крім густої помадності помітила й свіже фруктове звучання. Та наполохала мене чергова величезна доза тонка бобів.

   З часом Shalimar нагадує ванільний десерт - ніжний, пухкий та невагомий. І, звичайно, апетитний. Та після ліричної частини композиція набирає сили, густішає, щільнішає, а ще за мить видає маслянисту анімалістичність, яка відповідає за чуттєвість.

   Чергування ніжної кремовості, густої тягучості, гіркуватої анімалістичності, сухої деревини, маслянистої шкіри. Безліч образів ванілі: солодкої, квіткової, димної. Напевно, вже можу порівняти Shalimar з вогнищем, язики якого витанцьовують різні комбінації. Не можу не оцінити красу та мінливість, але поки що все...

    20.04.2018
    Легендарні парфумерні композиції потрібно знати, навіть якщо не носити чи не любити. Однією такою легендою є Shalimar Guerlain. Дивовижна історія, прекрасна композиція, шикарні постери, багато прихильників... а у мене ніяк не складається дружби з ним. Я розумію, що це гарно, але чомусь він мені чужий, не чіпає, не хвилює, не викликає захоплення.

   У мене були вінтажні парфуми ідеальної збереженості, туалетна вода та золота лімітка. Якийсь час я гордилася, що вони у мене є, хоча і не носила, берегла і не збиралася ніколи розтаватися. Та з часом вирішила, що краще буде, якщо вони приноситимуть радість шанувальникам.

   Пропозицію Наталі познайомитися з Shalimar Guerlain у концентрації колонь з флакону Montre (Watch)- круглої, дисковой форми пляшки с конічною пробкою, я спочатку проігнорувала.Та потім вирішила, що хоча пара мл має бути у колекції.

   Час від часу діставала і намагалася "роздивитися" уважніше, та поєднання ванілі та тонка бобів не надихали мене зовсім. Сьогодні, якщо чесно, вирішила просто "перетерпіти". Хоча, якщо бути відвертою, негативних емоцій зовсім не викликає.

   Отже, поки що моє сприйняття Shalimar таке:

  Сильна димність бергамоту, та не такий він, як я його пам'ятаю у парфумах. Не має того соковитого зелено-терпкого звучання. Відразу суха солодка ваніль на тлі деревини, шершава, дещо колюча, овіяна прохолодним димом ладану. То її запах стає м'яким та лагідним, то знову колеться і дражниться.

   Маслянистість та специфічний нюанс кастрореуму мене заінтригували. Не пам'ятаю раніше подібного. Поєднання анімалістичних відтінків та деревини мені теж сподобалося. Це було перше приємне відкриття.

   Густа вершковість тонка бобів та солона карамельність. Смолистість, згодом помадність.

   Друге приємне відкриття - веселі льодяникові цитруси в повітрі, а потім дуже гарний запах помадної троянди.

   Звучить колонь м'яко, не голосно, ніби навмисне для таких як я, щоб не налякати. Протягом дня оновлювала аромат і мені здалося, що почала з'являтися симпатія і головне - інтерес. Так мені поява троянди запала у душу.

 

   

Немає коментарів:

Дописати коментар