понеділок, 30 серпня 2021 р.

Oasis Verte Rituals

 

Oasis Verte Rituals


   2.05.2019
   Коли у центрі Відня я побачила магазин Rituals, дуже зраділа, так як збиралася зробити замовлення на сайті, але все щось не виходило. І яке ж було моє здивування, що відділитися від групи, щоб зайти у магазин, прагнула не лише я, а й частина моїх вихованок.

   Тепер з задоволенням користуюся цілою лінійкою продуктів бренду по догляду за тілом з ніжною весняною назвою та вершково-солодкуватим ароматом Sakura, а сьогодні дістала скраб Ritual of Happy Buddha Body і його терпко-димний запах надихнув мене зробити ароматом дня Oasis Verte Rituals.

   Розпочинається композиція землистим сирим запахом ветиверу. Димна деревина, просочена соковитими цитрусами та покрита гіркувато-терпкою цедрою. Тонка пряна вуаль перцю - таке делікатне та витончене звучання має лише червоний перець.

   Солодкувата помадність чергується з кислуватим та доповнюється приємною мильністю.

   Тему "сирості" продовжують зелені пачулі. В їх смолисто-солодкуватому звучанні теж присутня вологість. Та все ж ветивер найвиразніший, найяскравіший і має щось хвилююче, дивне у характері: і прохолоду, і жар, і ознаки чоловічої впевненості, і жіночої делікатності.

   Oasis Verte Rituals - тонізуючий, організовуючий, діловий, кисло-пряно-терпко-димний, солодкувато-смолисто-землистий, з часом стає кремово-помадно-деревним. Збираючий компліменти. Не скажу, що захоплення, як при першому знайомстві, у мене залишилося таке ж яскраве, але буду рекомендувати всім, як якісний аромат до стилю кежуал за невеликі кошти.

 
   29.06.2018
   З Rituals і його загадковою шкіряно-анімалістичною композицією Sultan de Muscat я познайомилася минулого року в магазині Дмитра Мілютіна. Бажання придбати флакон завжди було актуальним і я не втрачала надію, так як знайшла офіційний сайт компанії із наявною доставкою в Україну.

   Гуляючи по торговому центру між Барселоною і Калєлью випадково зайшла в корнер під назвою Rituals і не відразу зрозуміла, що це косметично-парфумерний відділ. Дизайн, освітлення, предмети справили враження, що це якась пропозиція для любителів йоги та інших релаксуючих технік. Аромати для дому, свічки, одяг для гімнастики, догляд за тілом і раптом, коли я обійшла весь відділ, побачила парфуми. Що це саме той бренд, я навіть не здогадувалася. Почала поступово наносити парфумерні композиції на блотери і приємно здивувалася чудовому звучанню. Особливо мене вразив один аромат - Oasis Verte. Щось було в ньому таке магічне, неймовірно манке, спокусливе і, вибачте, але дуже сексуальне. Неодмінно захотіла це придбати і, розглядаючи упаковку, я прочитала, що це компанія з Амстердаму і назва Rituals - не просто назва магазину, а назва парфумерно-косметичної компанії. Відразу ж згадала Sultan de Muscat та цього разу мені не захотілося такого активного і брутального запаху.

   "Роздивитися" уважно всі композиції не вистачило часу та не змогла не звернути увагу на високу якість ароматів. Під різний настрій, сезон та ситуацію можна підібрати все. Цікава амбра в Palace d'Ambre, для любителів сходу - Nuit a Marrakech, історія про піон - Fleurs de L'Himalaya і т.д. Та я все-таки вийшла із магазину з Oasis Verte.

   Отже, розпочинається Oasis Verte пряним, але м'яким звучанням, без яскравої камфорності перцю, яке зволожується терпким і кислуватим запахом цитрусів.

   Якась незрозуміла і не ідентифікована солодкуватість, в ароматній гаммі якої чути помадність, і карамельність, і кремовість. З часом вимальовується чіткий акорд деревини, який розбавляє кислинка ревеню.

   А кремову помадність можна приписати наявності фіалці та впевнено стверджувати не можу.

   Ну, і найголовніший компонент в композиції - ветивер, навколо якого і "танцюють" всі інші учасники ароматної історії. Димний, сухий, землистий, деревний, солодкуватий, з терпкістю.

   З часом відчувається смолистість та прілість пачулі. Ще в піраміді вказаний женьшень. Навіть не уявляю, як він пахне. Було б цікаво навчитися його виділяти.

   Не можу натішитися до цього часу ароматом. З кожним разом чую більш яскраво і все виразніше. І дивує вартість - 39 євро за 50 мл. Це саме той випадок, коли майже бюджетна ціна за таку якість.

   Oasis Verte адресований чоловікам, що абсолютно не впливає ні на що. Моєму чоловіку він теж дуже сподобався і гарно розкрився на його шкірі, та моя захопленість не дозволила подарувати аромат йому.

   В корнері дуже приємна і усміхнена продавець мені не дозволила фотографувати. Сказала, що це можна зробити, вийшовши за поріг магазину. Тому світлини вийшли не дуже якісні, але атмосферу все-таки передають.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар