неділя, 1 серпня 2021 р.

Opium Yves Saint Laurent

 

Opium Yves Saint Laurent


   "Навіть найвишуканішому вбранню необхідна хоч краплина парфумів. Тільки вони створять образ закінченим та досконалим, а вам додадуть шарму та чарівності" важав Ів Сен Лоран.

   Сьогодні виповнюється 85 років з дня народження французького кутюр'є, палкою шанувальницею творчості якого я є. Не можу похвастатися наявністю у гардеробі ні сукні, ні взуття, ні сумки та десяток флаконів парфумів прикрашає мою запашну колекцію.

   Саме сьогодні, у ДН Ів Сен Лорана, на згадку приходить в першу чергу Opium і неодмінно у концентрації parfum. І я з задоволенням огортаю себе яскравим пряно-гірко-спецієвим ароматом з помадно-трояндовим серцем, анімалістично-кастріумною чуттєвістю, бальзамно-смолисто-ладанним задоволенням та ванільно-кремовим посмаком.

   Я придбала свою пляшку парфумів у пані, якій дуже подобався аромат та носити його із-за цієї яскравості не могла. Мені видається такий факт дивним, бо я роблю це легко та з великим задоволенням.

   Цікаво, що у рік випуску (1977) Opium купували всі без винятку, навіть якщо не носили. За перші три місяці продажу у Франції виторг складав 3 млн доларів, що перебільшувало очікування у 15 разів. А в Америці з нетерпінням очікували прибуття чарівних флаконів у формі японської скриньки самурая інро для ліків чи ароматичних речовин з шовковим шнурочком. Пишуть, що Opium став першим ароматом ІСЛ та й першим ароматом в історії парфумерії, на який відкривали передзамовлення.

   Колись така червоно-помаранчева пляшечка з круглим віконечком, яке нагадує сонце, була у моєї тітки, син якої привіз з закордонного рейсу гламурний подарунок. Чарівний флакон швидше прикрашав туалетний столик, ніж доповнював образ тітки, але вона страшенно пишалася наявністю французьких парфумів.

   В наш час я знаю панянок, які не лише з задоволенням наносять краплини парфумів за особливої нагоди, але й мають видання у різних концентраціях, випусках та всіх можливих фланкерах.

   Саме напередодні отримала світлину від Оленки, яка зафіксувала мою скромну колекцію Opium, яку я активно використовую, не наважуся користуватися лише милом. Та з задоволенням розглядаю мильницю, яка має таку ж форму скриньки інро.

  А ви захоплюєтеся творчістю  Ів Сен Лорана?

  Opium vintage parfum

  Opium 2009 Yves Saint Laurent

  Opium Rouge Fatal (Collector's Edition 2015)

  Opium Summer Voile d'ete pour le corps 


Немає коментарів:

Дописати коментар