понеділок, 30 серпня 2021 р.

Precious Heart Guerlain

 

Precious Heart Guerlain


   10.06.2018
   В пору захоплення ароматами Guerlain я придбала флакон Precious Heart. Мені на той час не дуже подобався прохолодний запах фрезії, а вона найголовніша в цій композиції. Принаймні, на моїй шкірі. Та й взагалі аромат мені видався якимось попсовим і сам флакон і упаковка виглядали непрезентабельно. Тоді я вирішила, що все-таки для колекції нехай буде ц Precious Heart, але щедро ділилася зі всіма бажаючими.

   Зовсім непомітно залишилося краплина рідини на дні флакону. А коли виявилося, що я ще й не зафіксувала свої враження, зовсім розстроїлась.

   Сьогодні у мене до Precious Heart Guerlain відношення кардинально змінилося. Не те, що б я закохалася в аромат, але на фоні навіть сучасної ніші композиція мені не здається примітивною і простою. Я дочекалася дня, коли не буду поспішати і фіксувати свої враження похапцем, як це було в останні дні.

  Отже, Precious Heart - композиція 2004 року. Парфумер Frank Voelkl, я кий є автором мого улюбленого Iris 39 Le labo та й великої кількості інших композицій для цього бренду.

   Квітково-зелена прохолодна весняна композиція без драматичності, трагічності, помпезності. Легка, освіжаюча, не напружуюча. Нагадує улюблену літню сукню, в якій дуже зручно і комфортно. З фруктовою і цитрусовою кислинкою на деревному фоні. Зелена терпкуватість, вологість і невловима гірчинка.

   Про свіжий весняний запах фрезії я вже згадувала. Її прохолода з часом розбавляється теплом солодкуватої деревини кедру. Тихий османтус натякає чайно-абрикосовими нюансами.

   А ще Precious Heart цікавий для мене наявністю аромату магнолії, особливо в шлейфі - ледь вловимого, з фруктовою кіслинкою, прозорою солодкуватістю. Точно так пахли весною квіти магнолії, яка росте на моїй вулиці.

   Я б рекомендувала Дорогоцінне Серце для юних шанувальників ароматів, щоб не псувати смак тими незрозумілими композиціями, які стоять на поличках магазинів.

Немає коментарів:

Дописати коментар