вівторок, 10 серпня 2021 р.

Nahema Guerlain

 

Nahema Guerlain


   7.02.2020
   Ну, а тепер про прекрасне! Я дочекалася Nahema Guerlain!!! Пам'ятаєте я писала, що очікую трояндовий аромат? Людмило, я така щаслива, що обмовилася Вам про своє запізніле бажання! І шкодую, що не наважилася на повний флакон. Тому що вона не просто красива, вона розкішна до захоплення подиху. Вона автоматично робить красивішим і того, хто її носить, і навіть стають прекраснішими думки. Від краси не можливо відірвати увагу і все навколо стає таким.

   Але перед тим, як я повноцінно приміряю на себе туалетну воду 1994 року, все ж таки дістану свою улюблену edp 2003 року випуску. На кінець, я спромоглася сфотографувати свій рефілл, хоча більшу половину рідини вже використала.

   Металеві колючі альдегіди бринять аж у вухах. Але я знаю, що це буде не довго.

   Насичена, соковита смарагдова зелень. Волога землистість. Ледь вловима камфорність та терпкість. Гірко-солодка трав'янистість гіацинту. Димність бергамоту і поруч - солодка ваніль. Широке листя конвалії, за яким не видно перлинок дзвіночків.

   Шоколадна бальзамність, тягуча вершковість.

   Маслянисто-помадна, винно-насичена, медова, пряна, первикова троянда. Доповнена кремовістю та ніжністю квітів, серед яких час від часу виділяється стриманий голос льодяникового іланг-ілангу.

   Солодка фруктовість стиглого персику на тлі деревини сандалу, запах якої потім стане маслянистим. Навіть місцями помічаю гірко-шкіряну анімалістичність.

   Але повернуся до принад ароматного персика. Звучання з часом набуває тягучості варення, прозорості сонячного джему та апетитності найвишуканішого десерту.

   І знову вершковість, бальзамна шоколадність та солодка ваніль. Чергування терпкого і солодкого, зеленого соковитого та м'якого фруктового, пряного і кремового. Ніжна, зваблива квітковість на суровому тлі.

   І якби я не отримала ще один зразок Nahema Guerlain, то і не знала б, що буває ще гарніше. Але цей факт не применшує краси аромату, просто я тепер знаю, що у випуску 2003 року вона більш зелена, терпкіша, гостріша. А троянда в ній бордово-винного кольору. 

   І знову мій чоловік проявив інтерес, як це було і минулого разу! І знову отримала схвалення та комплімент!

  Так як у наявності були ніжні рожеві троянди, то вони і доповнювали на світлині флакон. Але повністю відповідають асоціаціям квітів туалетної води, про яку я з величезним задоволенням розповім завтра.

 

     23.08.2019
    Парфуми з часом змінюються і ми змінюємося, по-новому сприймаємо їх. Це не секрет і не я автор цієї думки. Але коли чітко, разюче бачу зміни, то не можу не підкреслити цей факт.

   Моя парфумована вода Nahema Guerlain у флаконі 2003 року дивувала завжди. Щоразу я відкривала нові нюанси та красоти. Але сьогодні це просто якесь дивовижне нове перетворення. Я би сплутала з вінтажними парфумами, якби був сліпий затест.

   З самого початку здавалося все, як завжди: соковита зелень з терпкістю та присмаком металу. Колючі альдегіди. Запах забродивших фруктів змінився солодким запахом апетитного персика.

   Далі Nahema в мить зайняла Гран Прі у моєму трояндовому марафоні, так як розквітла дивовижно ароматна троянда. Спочатку винно-терпко-помадна, з часом набула солодкої тягучості, що аж відчувалася лікерна липкість. З фруктовими ознаками і зеленими відтінкам, що характерно болгарській красуні. Мармеладно-сяюча, вершково-кремова. Аромат квітки об'ємний, ніби у 3Д форматі, одночасно потужний та ніжний, зробив мій світ рожево-малинового кольору.

   Та, не зважаючи на таке яскраве звучання троянди, помітно було і індольність, і гіркувато-шкіряно-помадну маслянистість, і шоколадну бальзамність, і витончений запах деревини.

   Ароматну рідину наношу на себе поступово. Спочатку на ліве зап'ястя, потім на праве. На потилицю під волосся, далі на ключиці... Ну, і в залежності від сили аромату та фантазії (на волосся, на скроні, між лопаток, під коліно). Велика порція рідини Nahema під волоссям розтіклася по шиї, що викликало бажання розтерти пальцями. І знову чергове здивування: на подушечках пальців голосно зазвучали гіацинти вологим, гірко-терпко-трав'янисто пудровим голосом. Слідом помітила, як на яву, присутність льодяникового іланг-ілангу.

   "Вишенькою на торті" було запитання чоловіка "А чим ти так напахнілася? Ці парфуми для жінок, чи можуть і чоловіки використовувати? Мені таке дуже подобається!!!" Так проявив мій коханий не аби який інтерес і виказав найбільші слова похвали. "Знаючі толк у парфумерії чоловіки з задоволенням носять цей аромат" - відповіла я та в мить відчула себе скупою. Хоча мені дуже сподобався інтерес чоловіка до Nahema та вияв такого смаку.  Це ж улюблені парфуми і самого автора композиції - Жан-Поля Герлена!!!


   10.05.2019
   Соковита зелень набуває терпкості, гіркоти, колючості. Все єство охоплює вже добре знайоме хвилювання. Та такі відчуття помічаю все рідше. Але сьогодні їх можна назвати традиційними, бо дістала прекрасну Nahema Guerlain!

   Борошниста гірчинка гіацинтів звучить паралельно з солодкуватою фруктовістю та помадністю троянди.

   У апетитній фруктовості вимальовуються всі риси стиглого персику. А троянда - з капельками роси та на стеблі з шипами, в оточенні густого листя.

   Далі мені здається, що троянда пахне персиком, потім вона стане мармеладною, ще з часом маслянистою, а рожевий колір потемніє до бордово-чорного.

   Льодяниковий радісний іланг-іланг з бальзамно-деревними нюансами доповнює компанію. Вершково-шоколадно-ванільна кремовість додає оксамитового тепла. Пряно-солодко, пудрово, а разом з тим свіжо та повітряно. Квітково-фруктово та бальзамно-тягуче.

  
   

Немає коментарів:

Дописати коментар