неділя, 8 серпня 2021 р.

Rendezvous Urban Retreat

 

Rendezvous Urban Retreat


   Ранкову пробіжку я доповнюю винюхуванням ароматів рослин. Вже традиційно завертаю у затишне місце у парку, яке я для себе назвала "японський куточок" і розтираю у пальцях гілочки кипарису та ялівцю, розглядаю малюнок листя японської верби, підбираю слова для характеристики запаху гібіскуса... В залежності від настрою у мене щоразу є інший фаворит. Так, наприклад, сьогодні це були чорнобривці.

   Чорнобривці у парфумерії - це хороша ідея і я подумала, що доречно дістати Boucheron Boucheron, але поступово думки розпорошилися і я потрапила у тенета парфумерної хандри. Ну, ви знаєте, як це буває, коли дивишся на свої багатства, а обрати не знаєш що...

   Можливо, вибрати щось із полички Roja Dove?...Перебравши всі флакони, дістала із кутка коробку, яку не діставала років з 7, а то і більше, і до цього часу не залишила жодного відгуку.

   Urban Retreat - відома британська компанія у секторі краси та оздоровлення. На п'ятому поверсі легендарного універмагу Harrods знаходиться один із найрозкішніших спа-салонів компанії. Для їх мережі магазинів Roja Dove створив два аромати: Rendezvous та Reverie. Ось перший варіант у мене і є і, здається, саме 2013 року випуску.

   Туалетна вода "Рандеву" є вечірнім зразком. На пакуванні написано рекламне гасло "Перетворіть кожну ніч на спокусливе рандеву". Цей чудовий фужер у ті часи, коли я купувала, коштував біля 25 фунтів стерлінгів за 100 мл, я ж його виграла на аукціоні ще дешевше.

   Багатогранна зелена палітра Rendezvous складається з терпкості, кислинки, свіжості, лікарської гіркоти, ментольності. Не залишає відчуття, що нагадує приємні моменти із минулого.

   І раптом - виразний аромат чорнобривців. Чи, швидше, розтертого в пальцях листя. Трав'янистість, камфорність, димність, солодкуватість. Саме те, чого мені так хотілося вранці. Можливо, саме аромат чорнобривців і нагадує про колишнє.

   Поступово гірко-пряно-терпке звучання змінюється вологим землистим запахом пачулі.

   Прямокутна пляшка Rendezvous Urban Retreat як перше видання Diaghilev Roja Dove. Навіть присутня стильна помпа з шовковим "пензликом".
   

 

Немає коментарів:

Дописати коментар