пʼятниця, 9 липня 2021 р.

Divine Rose The Merchant of Venice

 

Divine Rose The Merchant of Venice



   Потрібно лише краплину Divine Rose, щоб наповнити світ яскравим ароматом, щоб позбутися залишків сонливості, щоб відправитися у фантазійну мандрівку десь у заморські краї, а як мінімум у Венецію, бо саме звідти родом компанія The Merchant of Venice.
   Солодко-бальзамна кориця, зволожена соковитою сливою.

   Краплина медово-гіркуватої пряності шафрану.

   Ванільно-вершкова кремовість бензоїну змінюється гіркою маслянистою деревиною з анімалістичними нюансами.

   Смолисто, пильно і шершаво - всі характеристики кашемірового дерева, яке приходиться терпіти якийсь час, щоб помилуватися іншими красотами. Хоча те, що подобається у Divine Rose, у мене не має. Це пляшка у формі язика полум'я та ваза із муранського скла, як підставка. А  останнім часом помітила підсилений інтерес саме до гарних ємностей для зрізаних квітів. 

   А східна ароматна розкіш мене приваблює на відстані, я у ній не органічно почуваюся.

   Та дістала я пряно-пікантну, смолисто-гірку, солодко-бальзамно-п'янку, шоколадно-деревну, багатогранну та мінливу, яскраву Divine Rose із-за троянди та сьогодні Божественна Троянда, "прекрасна красуня у східному вбранні", вирішила так і залишитися непомітною десь між кремово-ванільно-гурманськими запашними фразами.

   До слова, Divine Rose я носила у Болгарії. Там, серед густої рослинності, трояндово-морського повітря та високої вологості вона не здавалася мені такою східною. А сьогодні підкреслено колоритна, що я почуваюся не лише з характерним макіяжем, але й у відповідному одязіі: у шароварах та накидкою на голові.


   11.07.2020

   Я вже розповідала, що у мене розпочався період у колекціонуванні, коли є бажання поповнювати колекцію саме із-за флакону парфумів, навіть якщо аромат абсолютно не мій. Так я палко мрію про один із флаконів The Merchant of Venice у вигляді язика полум'я із серії Flames Murano Art Collection та неодмінно разом із вазою із муранського скла, яка виконує функцію підставки для флакону. І це все не зважаючи, що насичені східні аромати та ще й з наявністю деревини уду абсолютно не пасують до мого образу.

   Та після східно-пряного Jungle L'Elephant Kenzo у мене загострився спортивний інтерес до цієї групи ароматів у літню спеку. І я наважилася дістати Divine Rose, розраховуючи, що вона розплавиться під дією температури, яку на сьогодні обіцяють.

   На тлі дорогоцінної деревини уду, яка має і відповідне розкішне звучання, чути солодку м'якіть сливи, присипану бальзамно-пряною корицею та медово-гіркувато-солодким шафраном. Вишукана гурманіка для особливих випадків! Напевно, ось ця фруктово-пряна палітра, яка виявилася найвиразнішою у композиції, підкорила мене. Грайлива фруктова кислинка вдало чергувалася то з кремовою вершковістю бензоїну, то з пильно-шершаво-борошнистим кашміром.

   Лікерно-тягучий, солодкуватий аромат троянди на смолисто-деревному фоні теж має фруктовий нюанс. Квітка така прекрасна, що по-іншому не охарактеризуєш її, лише як Божественна. Це рідкий випадок, коли назва парфумів ідеально відповідає змісту.

Та ще раз повернуся до звучання уду, який пахне у Divine Rose солодко-смолисто, фруктово-карамельно, часом з анімалістичністю, димно-пряно, гірко-шоколадно. Не можливо не оцінити багатогранної краси деревини, навіть якщо ти не є шанувальником її. І, здається, я знаю де ці парфуми потрібно носити і вони розкриються ще красивіше! Та поки нехай мої плани будуть таємницею...


   2.02.2019

   Так хочеться прискорити дні у лютому, щоб потім розтягнути у березні-квітні, а ще краще зупинити у травні. Тому швиденько вигулюю те, що для весни може здатися темним, важким чи не гармонійним.

   Divine Rose The Merchant of Venice - в самий раз аромат для лютого. Тягуче-лікерний, смолисто-пряний, солодко-терпкий. І темний, і густий, і липкий, і насичений.

   Divine Rose - Божественна Троянда. Яка дивна назва! Парфуми входять в серію Flames Murano Art Collection із гарними вазами із муранського скла, які є "підставкою" для флаконів у вигдяді язика полум'я.

   Які ці флакони дивовижно прекрасні! Це саме той випадок, коли я придбала би парфуми саме із-за склянки, а не рідини. Я вже готова була це зробити, але відволіклася, а тут у Віки вони вже прикрашають колекцію.

   З кожним новим підходом я чую у Divine Rose інші відтінки. Найперше, це - ознаки уду. Потім - насичена димна смолистість, в якій просвічується лікерна троянда. Іншим разом - пряно-медово-терпкий шафран. Цей момент мені видався найсимпатичнішим.

   Ще - індольно-анімалістичні нюанси та це знву ж таки завдяки уду. А сьогодні Божественна Троянда розпочинається тягучою смолистою вершковість бензоїну з освіжаючою фруктовою кислинкою.

   Густа солодка бальзамічність кориці. Пильність і запах побіленої стіни та свіжої штукатурки. Кашмеран? Але для компенсації - апетитне солодке варення із слив під пухнастими вершками.

   Є щось в композиції, що нагадує Jabu MdO - медово-солодко-вершково-бензойне. Ці спогади приємні і ностальгічні.

   В серці Божественної Троянди, звичайно, троянда - лікерно-ванільна, гурманська, п'янка. Прекрасна красуня у східному вбранні.

   Пригадала слова Оленки про аромати The Merchant of Venice, що майже всі вони дуже голосні, насичені, яскраві та потужні. І ловлю себе на думці, що при всій симпатії та інтересу до бренду, це не моє, принаймні, на даному етапі. А флакони прекрасні! Хоча бажання отримати в колекцію вже не таке палке, але все ж присутнє.

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар