Essensce of Fetish Balossa White Shirt
Мода та парфумерія - два естетичних всесвіти, два напрямки мистецтва, які протягом багатьох років розвиваються паралельно. Мода зображає соціальні та історичні явища у світі та й парфуми відзеркалюють час, у якому вони створюються. Завжди, коли ж ці світи перетинаються, вдало та органічно доповнюють один одного, підсилюють враження та рекламують.
Першим модельєром, який вловив гармонію між ароматами та колекціями одягу, був знаменитий та великий Поль Пуаре. Далі пригадуємо Коко Шанель, Жанну Ланвен, Жана Пату, Ельзу Скіапареллі, Марселя Роша... Та неодмінно потрібно вказувати у парі з модельєром парфумера - Моріса Шайлера, Ернеста Бо, Андре Фрейса, Андрі Альмераса, Жана Карля, Едмона Рудницька...
Завдяки захопленню ароматами, особисто я, відкрила для себе багато чудових модних компаній, дізналася купу невідомих цікавих фактів та історій.
Останній випадок - ще один приклад колаборації модельєра та парфумера. І ця історія не із минулого століття чи десятиліття, а із реального часу та ще й пов'язана з Україною.
Хто такий Влад Зварич я вже неодноразово розповідала. Та з задоволенням нагадаю, що це парфуміст, колекціонер, концептуаліст, парфумер, засновник бренду Arboretum, засновник Гільдії парфумерів України, інформаційної платформи сучасної української парфумерії OLFACTORIUM, натхненник всіх, чи майже всіх, вітчизняних ольфакторних митців.
Влад Зварич та Індри Каффеманайт (фото із відкритих джерел)
А ось назву італійського модного бренду Balossa я ніколи не чула, як і ім'я модельєра та арт-директорки Індри Каффеманайт. Ця ж пані й є засновником компанії. Народилася Індра у Литві у часи СРСР, згодом переїхала в Італію та навчалася у школі моди Carlo Secoli у Мілані, опановуючи мистецтво моделювання. По закінченні навчання розробляла дизайн для Iceberg, Maurizio, Pecpraro та інших домів моди. Згодом у 2014 році відкрила Balossa, яку характеризують як компанію, яка активно розвивається та диктує тенденції.
Balossa - це експерименти та інновації, увага до деталей та висока якість. Магазини бренду є в Італії, Іспанії, Великобританії, Франції, Швейцарії та багатьох інших країнах.
Повна назва Balossa white shirt - бренду, який спеціалізується на інтерпретації, деконструкції та трансформації базового предмета гардеробу - білої сорочки.
Біла сорочка - ідеальна та універсальна частина гардеробу, яка постійно змінюється та ніколи не втрачає популярності. Біла сорочка - це практично, зручно, легко, гарно, святково, стильно та сексуально. Ось у Balossa і намагаються створити білу сорочку одночасно простою та оригінальною, зручною та виразною, експериментуючи з формами та деталями.
У центрі колекції осінь/зима 2019-2020 була традиційна чоловіча сорочка, але у несподіваних варіаціях.
Тиждень моди у Львові (фото із відкритих джерел)
Balossa є частим гостем на Неділі Моди у Львові у останні роки. Можливо, саме там і зустрілися Влад Зварич та Інгрід Каффеманайт та у когось із них і виникла ідея створити парфуми, які б органічно доповнили колекцію сорочок.
Хоча саме тема аромату білої сорочки не нова та користується великою популярністю. Наприклад, Laurent Mazzone Parfums Chemise Blanche 2013 року та Camicia 113 Gianfranco Ferre 2015, Aqua Universalis Maison Francis Kurkdjian 2009 та Gris Clair Serge Lutens 2006, а моя улюблена ольфакторна "щойно випрасувана біла сорочка" - White Linen Estée Lauder 1978 року.
Та завдання, думаю, вигадувати щось нове не було, потрібно було створити концептуально інший "фасон". "Хоча без альдегідів та мускусу не обійшлося і цього разу"- чомусь подумалось мені ще задовго до появи зразку у колекції.
І таки я не помилилася: White Shirt - альдегідно-мусно-деревний аромат. Як на мене, то не вистачає квітковості. Та парфумер наголошував, що уникав саме такого звучання. Зате, дуже атмосферний. "Металеві" альдегіди правдиво передають запах щойно випрасованої сорочки, додають аромату такого ж металічного присмаку та лязгання.
Маслянистість, солодкувата смолистість та хвойність деревини. Пильність та шершавість кашмерану, який, здається, мене переслідує, та у White Shirt не дратує, бо має делікатне звучання.
Кремовість швидко змінюється мускусом, а згодом запахом кедру, який ще довго присутній на шкірі.
Вдалося навіть потрапити у ванільно-солодкувато-кремовий шлейф, що дуже сподобалося. Це як випадково побачити себе у відображенні вітрини і не розчаруватися виглядом.
Презентація аромату Essensce of Fetish Balossa White Shirt та тематична вечірка у білих сорочках відбулася ще восени 2020 року у готелі Mercure Kyiv Congress Hotel. Цікаво розглядати світлини у глянці та впізнавати знайомих.
Пишуть, що японський модний журнал En Vie зарахував аромат до трендів 2021 року. Круто! Пишаємося!
Немає коментарів:
Дописати коментар