неділя, 18 липня 2021 р.

Coco Chanel

 

Coco Chanel


   Я так мріяла про парфуми Coco Chanel у квадратній пляшці, як №5, та перших два флакони були у прямокутних металевих кофрах зі спреєм. Ось хто вигадав такий варіант при яскравому характері та голосному звучанні? Були ж у мене випадки, коли я просто задихалася від аромату, який щільно огортав своєю потужною запашною харизмою. То Сосо видавалася мені стервезною, то шаленою, то розв'язною. "От якби був сплеш варіант, я б могла дозувати рідину" - розмірковувала я...

   І ось бажання здійснилося!!! У мене є омріяний варіант та ще й у кришталевому флаконі. Щоправда, мені шкода його поки відкорковувати, тому дістала старий зразок.

   На щастя, спека на користь Coco Chanel!!! Ні крику, ні тиску, ні нахабності. Coco пухнаста та оксамитова, кремово-солодко-ванільна. Як найкраща подруга. Та це згодом, а розпочиналося все поступово і, як завжди, багатогранно, але не красномовно - все ж таки дужееее спекотно.

   Терпко-пряно-гвоздичний старт доповнився спецієво-камфорною пильністю перцю. Бальзамно-хвойно, часом, здається, шоколадно. Маслянисто... Димно... Лікерно-тягуче... Гірко-пряно-анімалістично... Далі аромат розплавився, розтікся і я мляво спостерігала за  вишневим серпанком та вже добре знайомими болгарськими трояндами. Далі та ванільна кремовість та солодко-карамельно-амброва лінивість, фруктовий посмак та ледь жевріюче бажання повторити, але з нової пляшки. І не обов'язково, щоб було +33 С...

Немає коментарів:

Дописати коментар