середа, 1 вересня 2021 р.

Danger Roja Dove

 

Danger Roja Dove


    Якось зовсім не чітко, абсолютно без підстав, та все ж промайнула думка, що навза парфуму "Небезпека" Roja Dove запрограмує мій вчорашній день. "Та ні, дрібниці! Я ж скільки раз діставала цей аромат і все було ок" - заспокоїла себе я і поринула у розкіш квіткового звучання.

   Кисло-солодко, димно-терпко, квітково-фруктово. Справді, розкішно. Чудово! Захопливо! Багатогранно! Виявляється, я так заскучала... Навіть здатність радіти парфумам мене втішила більше, ніж самі парфуми.

   Лимонна кислинка вербени чергується з димністю бергамоту.

   Вершкова кремовість гарденії у компанії корінців ірису з землистим звучанням та сонячною солодкістю іланг-ілангу. Мила та апетитна абрикосово-персикова фруктовість.

   Десертна пухка ваніль та тягуча солона карамельність та тлі масної шоколадної деревини.

   Вибір аромату дня видався вдалим та "небезпека" все ж мене очікувала. Переконана, що справа не в Danger Roja Dove, а швидше, спрацювала інтуїція і таким чином подала сигнал. Та квітково-кремовий шлейф, який додав впевненості та рішучості, виконав роль захисного щита, завдяки чому "небезпеку" я подолала з гідністю.

   Звичайно, все це парфумерні фантазії. Та хто зна... Ось сьогодні без жодної пістави, що назва аромату про щось попереджає, розпочну запашну осінь.

 
  

Немає коментарів:

Дописати коментар