пʼятниця, 24 вересня 2021 р.

Jasmin 17 Le Labo

 

Jasmin 17 Le Labo


   18.07.2019
    Перебираючи атоми, шукала рятувальну соломинку, але чомусь все здавалося не тим, що заспокоїть. Як раптом, з пляшечки з назвою Jasmin 17 Le Labo почула ніжну і хвилюючу фруктову квітковість білосніжного жасмину. Неодмінно потрібно ближчим часом вигуляти! Як це така краса сумує у шафі?!

   І ось це день настав! Прохолода із флакончика здавалася рятувальною. І з величезним задоволенням у передчутті задоволення нанесла рідину...

   Терпкість, зеленкуватість та свіжість неролі. Пильність, різкість та металевий присмак мускусу. Із пляшечки пахло так спокусливо медово-квітково, а те, що я почула, якщо чесно, розчарувало у мить.

   Солодкувата ваніль пом'якшила враження. Цитрусова льодяниковість додала радості.

   Крім металевого крижаного звучання поступово роздивилася і індольно-гнилі нюанси, які розрізноманітнили ситуацію і трохи розрадили. Деревина сандалу здалася мускусно-мильною, не звучала так цікаво, як минулого разу.

   Та компенсував розчарування приємний шлейф! Солодкувато-свіжий, квітково-ванільний! Дзвінкий та сяючий, з мерехтливими часточками.

 
   18.08.2018
   Чим більше помічаєш невипадкових випадковостей, тим частіше вони трапляються у житті. Якби і хотів так все підтасувати, то, напевно, не вийшло б. Здається, дрібнички, але саме із них складається все важливе. Ось вчора я вибрала ніжний акварельний аромат Floraïku не для того, щоб піти у лікарню, а просто бажання розносити First Dream of the Year співпало випадково (чи не випадково?) з візитом до лікаря. Сьогодні одночасно дістала Jasmin 17 Le Labo і прочитала, як завжди, цікаву статтю Матвія Юдова про різні види жасмину. Випадково?

  Терпкість, металевий присмак, прохолода - до такого ароматного початку хочеться дістати ідеально випрасувану білу сорочку. Але саме ці особливості в ароматі жасмину мені не дуже подобаються, хоча, здається, тут справа швидше у присутності мускусу.

   Поступово з'являється тепло та фруктово-вершкові відтінки. Специфічний свіжо-пряний запах неролі. Масляниста деревина сандалу, димно-мускусно-солодкувата, аромат якої не яскравий, але дуже виразний.

   Медово-фруктовий флердоранж додає сонячності і радості. І ще раз хочеться звернути увагу на кремову вершковість, яка згладжує переходи, а з часом обертається ніжною ваніллю.

   Маленький натяк на індольність, яка захована десь дуже глибоко. Ніжна карамельність амбри з апетитним вишневим присмаком.

   Аромат повітряно-квітковий, але все ж я чекала появи жасмину і дуже здивувалася, коли так і не дочекалася. Швидше, це жасминовий настрій чи жасминовий десерт.

  Після Iris 39 Le Labo та Ylang 49 я чекала від Jasmin 17 чогось особливого, а отримала гарні, але абсолютно не хвилюючі та зовсім не емоційні враження. Jasmin 17 здався мені світлим та невинним, милим та простим ароматом. Але, як виявилося, не все так просто...

   Косметолог прокоментувала, що від мене пахне цікаво, квітково і дуже мінливо. Їй здалася спочатку лілія, а потім вона засумнівалася у визначенні.

   З подругою  вирішили випити кави і обрали кафе на вулиці. В цей час розпочався дощ і вологість ще більше посилилася. Поруч сиділи чоловіки і палили, а вітер весь дим направляв саме в нашу сторону. Запахло бальзамічно-димною деревиною, глибоко і пронизливо. "Хто так гарно пахне?" - вивалось у мене. "Напевно, я?"- невпевнено запитала подруга. Уважно принюхавшись до неї, нічого подібного не почула, а нова хвиля бальзамічності знову приблизилась. "Напевно, палить хтось сигару"- вирішила я і ми дружно повернули голову в сторону курців, та були розчаровані примітивними та погано пахнучими цигарками і в мить пересіли за інший столик. І коли в черговий раз в один голос визначили, що пахне сандалом хорошої якості, я засіяла від радості, що це від мене такі аромати лунають. Ось, а я охарактеризувала цей Jasmin 17 простим.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар