середа, 1 вересня 2021 р.

Lipstick Rose Frederic Malle

 

Lipstick Rose Frederic Malle


   10.07.2018
   Я пам'ятаю цю Lipstick Rose Frederic Malle як помадно-помадну троянду і, здається, нічого не змінилося з мого першого знайомства. Композиція розпочинається соковитими пелюстками троянди з помадним ароматом, який підсилює ще й помадна кремовість фіалки. Крім того троянда - масляниста, з гірчинкою та винною терпкістю.

   Не зважаючи на ретро звучання, мені таке подобається. І я б з задоволенням носила б, якби не терпкий сірий мускус, який трохи псує враження, правда, на дуже короткий час.

   Гірчинка, а згодом кислинка грейпфруту приємно освіжає композицію, розбавляє помадну густоту, добавляє легкості.

   Сухий солодкувато-трав'янистий запах ветиверу спочатку помітила в повітрі, а згодом "роздивилася" і на шкірі. Гармонійно його відтінки вплелися в квіткову гамму, зігріли, зробили аромат трішки шершавим та затемнили червоно-бордові відтінки. Згодом буде помітна ніжна пухнаста солодка ваніль.

   Той мускусний момент абсолютно зник, як і густа помадність. Аромат троянди змінився. З'явилися солодкувата фруктовість і мармеладність. Можу виділити абрикосовий нюанс, кислинку вишні і натяк на духмяність малини.

   Аромат такий насичений, що достатньо нанести намазом, щоб отримати задоволення від звучання. Інколи здається, що це концентрація parfum. У спеку нагадує віск, який швидко плавиться.

   Lipstick Rose дуже жіночна і характерна композиція. Уявляю аромат на актрисі чи оперній діві і обов'язково в сукні у підлогу, прикрашену боа. Ну, звичайно, підійде для парфгурманів до любого наряду і ситуації, головне не переборщити з нанесенням.

   Повільно помадність змінюється на пудровість, маслянистість перетворюється на кремовість, а згодом і у борошнистість. Запах косметики і всіляких жіночих дрібничок. Цей запах піднімає настрій , додає радості, відчуття жіночого щастя (ніби щойно придбала нову сукню) і безтурботності. Це атмосфера перед святом, коли жінка готується до особливої події (вечірки, виходу у театр, на концерт у філармонію).

  Мені дуже подобається спостерігати за розвитком Lipstick Rose, симпатичний настрій і образи, які викликає композиція та я не бачу її на собі. Я здаюся занадто худою для цього аромату і тому не відчуваю гармонії.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар