неділя, 12 вересня 2021 р.

La Fenice Pour Femme The Merchant of Venice

 

La Fenice Pour Femme The Merchant of Venice


   3.09.2018
     Післясмак у La Fenice The Merchant of Venice ще кращий, ніж сам аромат. Я не могла дочекатися можливості знову дістати ці парфуми, щоб насолодитися переливами квітково-фруктових відтінків, якими час від часу марила. Здається, все просто і зрозуміло, але є щось таке особливе, що залишається в пам'яті і не дає спокою. Чи це та особливість Фенікса постійно оживати, чи поєднання компонентів створють таку залежність.

   Ванільно-вишневий геліотроп такий яскравий і виразний, що я його помічаю першим. Фруктова кислинка розріджує густу солодкість.

   Борошнистий запах мигдалю з гірчинкою. Густа вершковість туберози підсилюється смолисто-вершковим запахом тонка бобів. Пухнаста ваніль та шоколадність додають нових відтінків.

   І весь цей солодко-вершковий апетитний десерт на фоні деревини.

   Минулого разу я була більш красномовною та моє враження від композиції абсолютно не змінилося, а навпаки.

   8.08.2018
   Я ще ні про одне місто так багато не розповідала, як про Венецію, і знову повертаюся до неї. Вже раніше згадувала, що після візиту у це чарівне місто у мене з'явилося величезне бажання познайомитися з творчістю компанії The Merchant of Venice (Венеціанський Купець), який створили Франческа та Массімо Відал. У всіх ароматах головна роль належить парфумерним традиціям міста у всьому світі. Кожен аромат - це чарівність і таємниця Венеції, кожен флакон, виготовлений із муранського скла, - це витвір мистецтва.

   У 2016 році The Merchant of Venice разом з маркою Mavive S.p.A. випустили дует ароматів, які присвятили оперному театру Ла Феніче. І тепер аромати, які натхненні традиціями оперного мистецтва та виглядом (інтер'єром та екстер'єром) самого театру є офіційними ароматами La Fenice.

   Завдяки Оленці я вже знайома з жіночим варіантом La Fenice Pour Femme The Merchant of Venice. І тепер я хочу цей дивовижний флакон із муранського скла ніжного блакитного кольору, який плавно переходить у золотий. Прикрашає цей витвір ланцюжок із підвіскою, на якій зображено емблему оперного театру Ла Феніче, точно така, як і на будівлі. Крім повноцінного флакону я тепер хочу потрапити у цей театр, а ми біля нього були дуже близько, тому я знаю в якому напрямку потрібно рухатися.

   Отже, La Fenice - птах фенікс - символ вічного оновлення і безсмертя. Є дуже цікава історія про театр і його назву, але розповім вам після того, як там побуваю. А зараз про аромат.

   Соковита фруктова кислинка. Свіжість і солодка квітковість доповнюються ароматами густих вершків. Здавалося б, це взагалі не моя історія - солодко-ванільно-вершково, але у цьому звучанні стільки нюансів, які і впливають та змінюють відношення.

   Солодкість не приторна, без липкості. Ваніль пухка і невагома. Вершковість мінлива - від густої, тягучої, з натяком на смолистість до молочно-кремової, ніжної, а ще - карамельно-шоколадної, гіркувато-мигдалевої та марципанової.

   З першого знайомства і до сьогодні я чую періодично аромат солодкої вишні, а чергування вишнево-ванільно-мигдалевих відтінків характерний для геліотропу.

   Квітковість невловима. Її чітко виділяю, але охарактеризувати не вдається. Кислувато-свіжо-солодка. Якогось разу виразно звучала тубероза - її густий тягучий голос з характерною спокусливістю і манкістю трохи навіть лякав, вимагав особливої ситуації, настрою. А сьогодні вона романтична і ніжна, з апетитним запахом пісочного печива. Аромат геліотропу гучніший, впевненіший та багатший. Час від часу доноситься свіжий запах помадної троянди. Хочеться зафіксувати увагу на її ніжно-рожевих пелюстках та вона швидко зникає.

   Терпкість деревини, а ще тиха і ледь вловима маслянистість (інколи здається навіть анімалістична) та землиста сирість. Десь з далека доносяться ці нюанси, але додають композиції глибини і серйозності. Ніби за цією вишуканою красою криється якась історія.

   La Fenice нагадав мені Cio Cio San MDCI Parfums, але останній швидко набрид, я втратила до нього інтерес, а La Fenice, навпаки, чим далі, тим все більше подобається. І, здається, потрапила в полон цього кремово-вершково-борошнистого аромату.

   Такий аромат, думаю, сподобається тим, хто буде поруч знаходитися, так як він чарівний і жіночний, компліментарний і смачний, але абсолютно не гурманський. А ще він - піднесений і святковий. Була впевнена, що отримаю сьогодні купу компліментів - дуже помилилася, ні одного, але цей факт абсолютно не зменшив краси та гідності композиції.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар