пʼятниця, 24 вересня 2021 р.

Magie Noire Lancome

 

Magie Noire Lancome


 Біблійський пророк Ісая, перераховуючи різні жіночі прикраси та дрібнички, згадує предмет, назва якого в перекладі означає "притулок душі" (прихисток, домівка, причал). Сучасні перекладачі та коментатори Біблії передають цей вираз як "скринька для пахощів", "посудина з парфумами".

   Відомий етнограф Дж.Дж.Фрезер пропонує таке пояснення: "Розуміння виразу "притулок душі" можна вважати однойменним трактуванням як "посудина з пафумами". Народ, який, на зразок євреїв, ототожнює початок життя з диханням, простому вдиханню ароматичної речовини може легко надати значення акту духовної якості. Вдихнути у себе пахощі - значить укріпити свою життєву силу, збагатити сутність самої душі. З такої точки зору - всякий пахучий предмет - пляшка з парфумами, ладан чи квітка - природно стає центром, який випромінює духовну енергію".

   Таким гарним ритуалом ми щодня розпочинаємо новий день. Просто якась магія, якщо замислитися!

   А якщо взяти пляшку з написом "Чорна Магія", то додасться до дійства ще більше чаклунства та загадковості.

   Отже, Magie Noire Lancome. Ще один шипр, про який я пригадую саме восени. Легендарний аромат із нашого радянського дитинства. Та його звучання мене не відправляє ні у 1980 чи 1990 роки. Напевно, ні мої педагоги, ні мої знайомі не користувалися цими парфумами. Але я добре пам'ятаю рекламні світлини у журналі Бурда, який  жадібно розглядала у бібліотеці.

Фото з відкритих джерел

   Зовсім недавно я так само пристрасно вдивлялася у фото колекціонера Люби з Америки з акуратно виставленими флаконами, кількість яких викликала захоплення та тремтіння у руках.

   Сьогодні мене не дивують вже такі скарби й навіть при можливості я б не стала заповнювати поличку дублями та все ж про пляшку з рідиною у концентрації парфум мрію, а поки насолоджуюся красою вінтажної туалетки.

   Терпко-соковито-трав'янисто, солодко-смолисто. Димно та прохолодно. Гірко-гальбанумно. Краплина камфорності, дрібка колючості. Виразний запах розтертого листя смородини, а згодом - запашна солодкість ягід.

   Пильний запах кори та мшистість з кислинкою та землистістю. Солодкуваті ознаки деревини.

   Як я вже раніше визначила, що мій зразок має особливість - він характеризує Magie Noire та відрізняє її від інших випусків солодко-гірко-терпкою медовістю. Ось саме аромат меду мені не лишее подобається у парфумерії, але й викликає невизначене, але зворушливе почуття.

   В густих зарослях прихована квітковість. Та все ж вдається помітити металевий присмак гіацинтів, помадність троянди, льодяниковість іланг-ілангу. Маслянисто-борошнисто-аніалістично та оксамитово-огортаюче.

   Бонусом до ароматних міркувань та спостережень за квітковим шипром отримала помадно-трояндовий шлейф.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар