понеділок, 6 вересня 2021 р.

Nudiflorum Nasomatto

 

Nudiflorum Nasomatto



   19.07.2018
    "З цим ароматом обов'язково потрібно знайомитися! Всім!!!"- стверджували всі парфумерні блогери та критики відразу після виходу новинки 2018 року Nudiflorum Nasomatto. І щоб не втратити шанс познайомитися з шедевром, я, звичайно, при першій нагоді замовила і собі кілька мл.

   Чесно скажу, що я не прихильниця ароматів Alessandro Gualtieri, але не втрачаю надію, що колись нею стану.

   Nudiflorum пахне впевнено, навіть це помітно з закритою кришечкою. Квіти і пряно-камфорний перець мені чується. Інтригуюче! Взагалі, обіцяють ольфакторну інтимність. "Природній і зрозумілий запах, ілюзія ніжного дотику"(С). Для ще більшої інтриги деталі не розповідають. І, думаю, це правильно, кожен почує те, що почує, не буде вишуковувати вказані компоненти.

   Перекладається назва як Оголена Квітка, що обіцяє ніжну, чуттєву історію.

   Але я так боюся тих модних мускусів і чергового розчарування...

   Отже, розпочинається Nudiflorum невиразним кислувато-мускусним звучанням на фоні делікатної замші. Летючі речовини заповнюють все навколо і обіцяють довгий шлейф.

   Мій страх розсіюється, нічого неприємного не відчуваю, але сказати, що це особливо гарно чи хвилююче, теж не можу.

Кислинка нагадує розсільність, але паралель з кулінарією не виникає. Натяк на запах фарби швидко зникає.

   На другій руці, як не дивно, помічаю холодні, з присмаком металу відтінки жасмину. Поєднання сірого і білого. Повільно з'являється тепло та медова солодкість.

   Брудний нюанс мускусу звучить тихо. Вже помічена раніше розсільність змінюється раптом кремовістю, а потім стає кисло-пряним зеленим букетом.

   Закінчується історія солоно-карамельною деревиною на тихому маслянисто-анімалістичному фоні.

   А ось ароматна аура і шлейф варті уваги. Особливо на свіжому повітрі аромат оживає і оточує квітучим жасминовим садом після дощу. Так і хочеться сказати: "Далі буде!"

   Нічого неприємного не помітив і мій критично налаштований до парфумів чоловік, а косметолог сказала, що гарно.

   Сподіваюся, наступного разу і мені вдасться "роздивитися" всю красу Nudiflorum Nasomatto.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар